כמידי שנה, אך הפעם ללא הציבור: מרן שר התורה סיים את כל התורה כולה

מיד לאחר תפילת שחרית כוותיקין במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי שליט''א ערך שר התורה את מעמד סיום התורה כולה בהם סדר הש''ס בבלי וירושלמי, וכן סיים את חלקי השולחן ערוך, ספרי ספרא, רמב''ם, כמנהגו מזה עשרות בשנים בערב חג הפסח

מיד לאחר תפילת שחרית כוותיקין במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א ערך שר התורה את מעמד סיום התורה כולה כמנהגו מזה עשרות בשנים בערב חג הפסח.

בשונה מכל שנה אז עורך מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א את מעמד הסיום הגדול בבית מדרשו 'לדרמן' הסמוך למעונו שברחוב רשב"ם בהשתתפות המונים, ערך השנה שר התורה את הסיום במעונו בהשתתפות מספר מצומצם של מקורבים זאת בשל הסכנה של התקהלות אנשים עם התפשטות נגיף הקורונה ההולך ומתפשט בארץ ובעולם כולו.

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א ערך סיום על סדר הש"ס בבלי וירושלמי, וכן סיים את חלקי השולחן ערוך, ספרי ספרא, רמב"ם ושאר חלקי התורה.

לאחר שסיים את סדר הש"ס בבלי אמר שר התורה את נוסח ה'קדיש' ולאחר מכן ערך מעמד 'לחיים' לרגל השמחה הגדולה, שמחת גומרה של תורה. מיד לאחר הסיום התיישב מרן שר התורה והחל בלימוד ש"ס הבבלי מהתחלה כשהוא מתחיל ממסכת ברכות.

יצוין כי מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א נוהג לסיים את הש"ס ועוד חלקי התורה מדי שנה בשנה מאז ימי בחרותו בערב חג הפסח, כשלשם כך הוא גומע עשרות דפי בבלי וירושלמי ביום.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין דברים כאלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו