David Cohen/Flash90

יו"ר ועד מירון במכתב גזעני: "הציבור החרדי לא מתייחס לתקנות"

יו"ר ועד מירון דוד קליין במכתב למנכ"ל משרד הבריאות: "האוכלוסייה שמגיעה היא מהאזורים הנגועים ביותר בארץ". בישוב התנערו: "מתביישים בוועד שלא מייצג אותנו, חלקם מעולם לא רצו פה חרדים". קליין התנצל: "הניסוח היה שגוי. אני מתפרנס מהציבור החרדי"

יו"ר ועד מירון דוד קליין שיגר היום מכתב גזעני ומקומם, ויש שיגידו אף בניסוח אנטישמי, למנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב בו תקף את המגזר החרדי. "האוכלוסייה שמגיעה היא מהאזורים הנגועים ביותר בארץ. אוכלוסייה חרדית בלבד שלא מתייחסת לתקנות, ובל"ג בעומר התייחסו עוד פחות", כתב.

בישוב הקדוש מיהרו להתנער מדבריו הדוחים. קובי לוין, תושב מירון, וחבר המועצה איזורית מרום הגליל, אמר כי "אנחנו רוב תושבי מירון מתביישים בוועד שלא מייצג אותנו, חלקם מעולם לא רצו פה חרדים, ועד היום קשה להם לראות אותם. יש כאלה שאת הכסף שלהם מוכנים לקבל"

"אבל אנחנו רוב התושבים מקבלים כל אורח מכל מקום וכל השתייכות לבוא להתארח במירון תוך שמירה על חוקי משרד הבריאות". עוד הוסיף כי "מדובר בצימריים אישיים ובלי מתחמי חדר אוכל אלא עם משרד הבריאות יאשר להם, אנחנו מאמינים שכל בעל צימר יקבל את האורחים וידאג שיהיה להם מספיק מרחב בצימר מרווח וגדול".

"לגבי העליה למתחם ההר זה באחריות המשטרה והיא תחליט מי יעלה ומי לא, ולא האורחים שלנו לא בעייתיים ויקבלו ויסכימו עם כל מה שיגידו להם. גם תפילה במושב למרגלות ההר נחשבת כתפילה על ציון הרשב"י", הוסיף לוין.

בשיחה לעיתונאי יוחאי דנינו התנצל קליין על מכתבו הבוטה ואמר כי "אני מתנצל על המכתב הפוגעני, הניסוח היה שגוי. אני מתפרנס מהציבור החרדי מזה 25 שנים ואין בכוונתי לפגוע באף אדם. המטרה שלי הייתה להתריע מפני סכנה ובאופן טבעי מי שמגיע לכאן בלג בעומר אלו הם החרדים ולכן ההתייחסות הייתה כלפיהם". עם זאת, הוא אמר שאין בכוונתו להוציא מכתב התנצלות.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
35 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא הייתי הולך למקום שמדברים עליי ככה. את הכסף רוצים ומלכלכים עלינו. יש עוד צימרים בצפון . חפשו ותגלו מאות צימרים .

נסתדר עם זה יש ליד את אור הגנוז וכן הרבה משפחות טובות במירון שלא חושבים כמוהו אגב הוא פרסם איזה התנצלות מעומעמת

לגזור חרם על הקליין הזה
שכולם יפסיקו לבוא אליו

דוד קליין-
בור ששתית ממנו מים אל תזרוק בו אבן!

אוכלים את כספינו בצורה אגרסבית
ומשמיצים בכפיות טובה

בא נפסיק להתארח שם עד שהוא יוציא מכתב התנצלות

תתגעגעו להלפרין

הצימרים במירום במחירים רצחניים וברמה נמוכה
חברים הגיע הזמן להשתחרר מהשונאים שלנו

יורקים עלינו וחושבים גשם ככה בכל מקום כשנחליט להתאחד ולהתארגן אף אחד לא יפתח את הפה יותר, הדוד מאמריקה לימד אותנו הכל סביב הכסף

תיזכרו דוד קליין ממושב מירון מוחרם ומנודה הוא והצימרים שלו לא לתת לו שום פרנסה והייתי ממליץ גם לו לא לארח חרדים אצלו כי הכסף נגוע באחרונה שיארח רק חילונים שרוצים "להגיע " למירון

תיזכרו דוד קליין ממושב מירון מוחרם ומנודה הוא והצימרים שלו לא לתת לו שום פרנסה והייתי ממליץ גם לו לא לארח חרדים אצלו כי הכסף נגוע בקורונה שיארח רק חילונים שרוצים "להגיע " למירון

האם זה הצימרים המתפרסמים על שם שושנה קליין ? צריך לדעת בכדי לא להגיע וח"ו להדביק אותם…

הצימרים הכי גרועים בצפון זה במירון, עם מיטות ברזל של הסוכנות.. הייתי שם פעם באיזה צימר ובעלת הבית נכנסה לצעוק למה הדלקנו את המזגן ולא סגרנו את החלון …
נגמרו הימים שהחרדים היו פראיירים.
היו לא תהיה.

ת

אדון קליין!? המכתב שערכת נראה רחוק ממטרת אמת, יותר מריח מיזה משחק שליטה, מה עם ניסוח מכתב למשרד התיירות בנושא הפקעת המחירים המופרזים בראשות הנהלת יישוב מירון, עבור צימרים פשוטים וירודים בתחזוקה ונקיון שמהווים מפגע תברואתי מסוכן יותר מהנגיף?! איפה ההתחשבות האמיתית בציבור שבסה"כ מבקש לבוא להתפלל אצל הרשב"י?! אולי נכין אנחנו כנגד מכתב לדוגמה באיזה מחירים אתם דורשים להשכיר בר"ה?!

גועל נפש
אתה חוזר בך רק בגלל שאנחנו מפרנסים אותך??..

צריך לפגוע לו בכיס ואח"כ להתנצל, זה לגיטימי שירגיש משהו

הוא צודק בהחלט. הרבה חרדים לא נשמעים להנחיות ולא לתקנות ומשתמטים מכך ואף שמעירים להם הם עוד כועסים ולועגים למטיפים. אז בבקשה תבינו שיש גם חרדים שכן נשמעים להוראות כמוני ורואים מהצד אחרים שכל כך מזלזלים וחושבים שאין עולם ואין בני אדם אחרים ורק להם זכות קיום. ואני מוקיא את ההתנהגות הזאת. אתם חרדים שלא משמשים דוגמא של דרך ארץ ולא של"ונשמרתם מאד". בושה!

אלפי שקלים בשנה אנחנו מוציאים אצלו "בצימר" וכך הוא מגדיר אותי "נגועים"!!!
תתביישששש.
וגם לא חושב להתנצל?
נו נו השאר ברור לכולם לא צריך להמשיך…

הפעם כולם כתבו ממש יפה. זה מה שחשבתי לפני שנים וזה מה שאני חושב היום . הציבור החרדי צריך לפתוח לעצמו מפעלים שיעבדו בו על פי ההלכה וכך נוכל להיסיק את אחנו החרדים במקום שהוא על פי ההלכה.

אם כל ראשי המדינה מדברים כך,
אם כל התקשורת מלחמת כך,
מה לכם כי תלינו על איזה מזרוחניק, שהאבל הכבד של יום הזכרון הקדוש שלו העביר אותו על דעתו?

ואסור לשכוח את הראשון שקפץ לאמבטיה הרותחת…
מנכ"ל קופ"ח מכבי….
שאמר ששליש מב"ב חולים כלומר 75.000!!!! כמעט כמו סין כולה….
ואנחנו חושבים שהם רוצים את טובתנו….

תגובה למשיח בדרך…
אני גרה באזור שיש בו הרבה חילונים השעה 1:14 בלילה ויש מסיבה עם מוזיקה ושתיה מתחת לבית שלי… ולא שומרים שם על שום הנחיות!!!
שהתלוננתי למשטרה אמרו לי שמותר כל הלילה… ולא טיפלו בעניין המסיבה!!
אל תחשוב שרק החרדים מזלזלים….

עמי הארץ שונאים את החרדים
אני מקבל עלי להתקשר אליו לאדון קליין ויותר לא להתארח אצלו
בושה

כל אחד שרוצה לקבל טיפה רייטינגג מלכלך על החרדים…את המכתב התנצלות שלך מביאים למי שנפגע ובמקרה שלך לא נפגעים בפגועים אז לך תטפל בעצמך!

אני יודע מה המניע שלו…
עוד יבוא יום וכולם ידעו,
בנתיים שלא יראה מאיתנו שקל ואפילו בתמונה.

למה כועסים על קליין .
חרדים יקרים, תבינו ! יש פה טלויזיה שחרדים ב"ה לא רואים , שם יש מגמה להכפיש וללגלג לקלל ולרמוס את היהודי החרדי משקיעים שם מכספינו סכומי עתק מערך הסברה נגד הדת היהודית ונגד כל מה שהיא מסמלת והחומר הרעיל הזה מחלחל שנים גם לימין וגם בדתיים שהם צרכני הטלויזיה כמו כל חילוני . הדעה הרווחת בין כל צוותי הטלויזיה זה נגד הדת והתורה הקדושה . את זה צריך לבער !!! אין מי שיטפל בזה הפקליטות והשופטים דעתם כמוהם . אין לנו על מי להשען רק על אבינו שבשמים!!!

רבותיי מידה כנגד מידה לא בטלה – אם זה מה שהוא חושב עלינו, אז באמת נעזור לדוד קליין ממירון כמה שפחות נתראה אצלו…
אנא גם בכל מחיר אל תלכו אליו. "משנאיך ה' אשנא"!!!
לא את היהודי עצמו אלא את הרע שבו.
כל קרקעות המדינה צריכות להיות שייכים לחרדים, אנחנו שומרי התורה והאש היהודית הבאנו את ההוכחה והממשלה על ארץ ישראל ובזכות התורה בלבד יש לנו את העדות לשיבת הארץ. לא קליין ולא ביבי…

הוא מרשה לעצמו לדבר ככה, כי הוא יודע שהחרדים יגישו את הלחי השניה לסטירה-כלומר, ימשיכו להגיע. צרחך לעשות כל מאמץ לפרסן את הדברים ולקרא לחרם על הצימרים.

צריך לבוא לירושלים שבין החומות.
אני לא מדבר על ל"ג בעומר, אלא באופן כללי, להתחיל לבוא לירושלים העתיקה, הייתי שם שבת, פרנסתי אברך בן תורה תושב המקום, זכיתי לשבת שלמה בכותל, וזכיתי לקדושת ירושלים.

תעלו את המספר טלפון של הצימר שלו ושכל אחד יתקשר להזמין ואחרי שהוכ ישמע שזה קליין להגיד אהה לא אתם גזענים לא נשכור אצלכם צימר

עמ"א
בית משפט השלום צפת 49966-09-11
10/11/2014
בפני השופט:
דניאל קירס

– נגד –
מאשימה:
ועדה מקומית לתכנון מרום הגליל
נאשמים:
1. דוד קליין
2. שושנה קליין

החלטה

1.בפני בקשה לבטל את כתב האישום בתיק זה מחמת הגנה מן הצדק. כתב האישום מייחס לנאשמים שימוש ב-10 מבני אירוח ללא היתר בניה ובניגוד להוראות תכנית בנין העיר החלה על המקרקעין.

2.הנאשמים טוענים כי "בהסתמך על המציאות בפועל, חומר החקירה והמסמכים נשוא חומר החקירה ומחמת אי גילוי או אובדן של חומר חקירה החיוני להגנת הנאשמים, ניתן לקבוע כי לנאשמים לא בוצע כל חקירה, לא נגבתה מהם כל עדות, לא נתבקשו לתת כל הסבר לעבירות נשוא כתב האישום, אין תיעוד לכך שהזימונים הומצאו לנאשמים, אין תיעוד לביצוע החקירה, אין תיעוד למתן העדות במועדים שנקבעו, אין תיעוד להחלטת הוועדה בעניינם של הנאשמים…".

3.כפי שטענה המאשימה בתגובתה, מאחר ומדובר בענייננו בעוון – אין חובת שימוע (ראו סעיף 60א לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], התשמ"ד-1982). ככל שמדובר בחקירת הנאשמים: תכליתה של חקירה פלילית היא איתור ראיות לביסוס יסודותיה של עבירה פלילית, ותכלית זו כשלעצמה אינה תמיד מחייבת חקירת הנאשם. אניח לטובת הדיון שחובה ליתן הזדמנות לחשוד להתייחס לחשדות במסגרת החקירה כנחקר (ודוק: אף ב-ע"פ (מחוזי חי') 3703/03 מדינת ישראל נ' אגבאריה (11.3.2014) אליו הפנה הסנגור בענין חובה לחקור את החשוד, נקבע כי "משזומן החשוד לחקירה ולא הופיע, יש לראות בו כמי שויתר על זכות הטיעון". בענייננו מצביעה המאשימה בתגובתה על אישור משלוח זימון למתן עדות לנאשמים בדואר רשום (נספח ב' לתגובה). לטענת המאשימה, מאחר והאישור מתייחס למשלוחי דואר רשום למספר נאשמים , אישור המשלוח בדואר רשום לא היה בתיקם של הנאשמים דנן. ייתכן ובכך מתייתרת הטענה בענין אי מתן הזדמנות לנאשמים לתת עדות בטרם הגשת כתב אישום. כפי טענה המאשימה, הנאשמים טענו כי לא עולה מהמסמכים שהיו בפניהם עד כה כי זומנו; הם נמנעו מלטעון פוזיטיבית כי לא זומנו. אם זומנו ולא התייצבו, הדבר מהווה ויתור על זכות הטיעון (ממילא לא נפל פגם באי-חקירת טענות שהעלה חשוד). אם אישור המשלוח אליו הצביעה המאשימה אינה מייתרת את הטענה ויטענו הנאשמים כי הם לא קיבלו זימון זה, הרי ממילא מדובר בטענה עובדתית, וניתן יהיה לברר אותה במסגרת הדיון בתיק (ראו לענין זה עמ"ק (מקומיים ת"א) 9493/07 מדינת ישראל נ' טי.טי.וי הפקות בע"מ (26.12.2007), אליו הפנה הסנגור).

4.הנאשמים טענו גם לאכיפה בררנית. ככלל, על מנת שיבוטל כתב אישום מפאת אכיפה בררנית, על הנאשם להראות כי הועמד לדין משיקולים זרים. לא די באכיפה חלקית או אף באכיפה מדגמית (ראו בג"ץ 6396/96 זקין ואח' נ' ראש עיריית באר-שבע, פ"ד נג(3) 289, 304 (1999)). הנאשמים טענו כי העובדה שמעמידים אותם לדין לאחר שבמשך שנים נמנעה המאשימה מלהגיש כתבי אישום נגד כלל תושבי מושב מירון המצויים באותה "בעיה" בדיוק מצביעה על אכיפה בררנית. אולם, הם נמנעו מלטעון (וממילא לא הוכיחו) כי המאשימה מעמידה כדין כיום רק אותם (לא כל שכן מעמידה כדין רק אותם משיקולים זרים). בבחינת למעלה מן הצורך אציין כי לטענת המאשימה, נכון לרגע זה קיימים 24 מבנים של תושבים ביישוב המצויים בשלבים שונים של הכנת כתבי אישום (פס' 4(א) לתגובה).

5. עוד טוענים הנאשמים כי אי-העמדתם לדין במשך שנים מהווה "הסכמה שבשתיקה"; אך על הטוען להבטחה שלטונית להוכיח, בין היתר, כי נותן ההבטחה התכוון ליתן להבטחה תוקף משפטי מחייב. הנאשמים כלל לא הצביעו על הגורם המוסמך אשר הסכים בשתיקה לטענתם, וממילא לא הוכיחו כי הוא הסכים (בשתיקה או בכלל), ואם הסכים, שהתכוון ליתן להסכמה כזו תוקף משפטי מחייב. עוד טוענים הנאשמים כי גביית ארנונה בגין המבנים מושא כתב האישום מהווה הסכמה או הבטחה, אך טענה זו נדחתה בפסיקה (ע"פ (ת"א) 315/97 עו"ד קינדרמן נ' מדינת ישראל, פס' 6 (10.9.1997); בקשת רשות לערער נדחתה ב-רע"פ 6162/97 קינדרמן עו"ד נ' מדינת ישראל (2.12.1997); ראו גם ע"פ (חי) 2079/02 חלבי נ' מדינת ישראל, פס' 8 לפסק דינו של כבוד השופט ש' ברלינר (9.5.2002)).

6.הבקשה לביטול כתב האישום – נדחית.

ניתנה היום, י"ז חשוון תשע"ה, 10 נובמבר 2014, בהעדר הצדדים.

הפרנסה משמיים. כל הקריאות לחרם המגעילות האלו לא שוות כלום. אדם ישר וצדיק כמו אדון קליין יקבל את הפרנסה שמגיעה לו גם עם כל הקוראים לחרם!! אנשים שמעודדים לחרם עדיף שלא יבואו להתארח במירון ולהתפלל אצל רבי שמעון. עם התנהגות כזאת שקוראת להחרים אדם שרוצה סך הכל בטובת תושבי המושב המבוגרים- גם תפילות לא יעזרו.

ביום שאני יתן שקל למישהו שמרביץ לי, ישלחו אותי לטיפול פסיכיאטרי,
אז תיהיה סנגור לאנשים קצת יותר מתורבתים.

מה שדוד כתב אינו בגדר שום גזענות ואינו גובל בגזענות כלל!
מה שכתב הינו יהודי אשר למרות שנפגע כלכלית בתקופה באופן קשה ביותר עדיין מאמין כי חייבים להשמר ומקריב את פרנסתו למטרה זו!
מי שמסית את האש וגורם להתלהמות שווא וגורר אחריו יהודים אחרים לשנאת שווא ודברי רוע הינו יהודי אחר המתגורר במושב וכל מטרתו הינה שנאה תוך שמירה על אינטרסים אישיים וכלכליים תוך התעלמות מוחלטת מחוקי המדינה וחוקי התורה
מציע לכולנו להבין את כוונתו של דוד ולהפנים ולא להגרר לכתיבת דברי שווא אשר בסופו של יום יתחרט עליו

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו