מרן רה"י: "חרדים נפטרו יותר, מידת הדין פוגעת כי חרדי שיש לו חטא אינו שוגג"

מרן רה"י הגאון רבי גרשון אדלשטיין מסר שיחה מיוחדת לאור השיפור במצב נגיף הקורונה: "ברוך השם יש הרבה מקומות שהתחילו ללמוד. צריך להיזהר בכל כללי הזהירות. יש שממשיכים ללמוד בטלפון, זה זכות גדולה מאוד. הם התחזקו בתורה"

מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א מסר הערב שיחה מיוחדת מעונו שבבני ברק, זאת לאור השיפור הניכר במצב נגיף הקורונה בארץ הקודש. מקורבי ראש הישיבה מציינים כי למרות השיפור במצב התפרצות נגיף הקורונה עדיין הכניסה למעונו של ראש הישיבה אסורה ועל כן שיחתו השבועית הועבר בשידור חי. השיחה הועברה בשידור חי כאן ב'חדשות JDN'.

מרן ראש הישיבה אמר במשא החיזוק כי, "המצב עם החולים בארץ השתפר מאוד בזכות ארץ ישראל, יש גמרא על רבי יוחנן שאמר שכעס של רציחה היה בעבר הירדן ולא בארץ ישראל ויש עוד גמרא על מי שהתחייב מיתה וברח לארץ ישראל אסור להורגו כי כשבא לארץ ישראל אינו חייב מיתה כי זה זכות של ארץ ישראל".

עוד הוסיף מרן הגר"ג אדלשטיין כי "כאן בארץ נפטרו חרדים יותר מאחרים ומכל מקום אחר, החזון איש אומר שהחילונים הם תינוקות שנשבו, חרדי שיש לו חטא אינו שוגג ולכן מידת הדין פוגעת יותר בחרדים". ראש הישיבה ציין כי "ברוך השם יש הרבה מקומות שהתחילו ללמוד. צריך להיזהר בכל כללי הזהירות. יש שממשיכים ללמוד בטלפון, זה זכות גדולה מאוד. הם התחזקו בתורה".

השידור נתרם על ידי הנגידים הנכבדים לבית משפחת סאמערשטיין בארצות הברית לכבודו של ראש הישיבה וכהכרת הטוב לרבש"ע על כל הטוב אשר גמלם.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
4 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אין שמע

תורת משה דברים פרק כו פסוק ג
וכן קדושת ארץ ישראל תתחדש לו ויפעלו עליו בכל שנה מחדש כאילו היום בא ועד עתה היה בחו"ל, והיינו דפירש"י לקמן בפסוק היום הזה דבכל יום יהיה בעיניך כחדש, ושמרת ועשית בת קול מבשרו תזכה לשנה הבאה, היינו שיהי' כאילו בא עתה מחדש בפעם הראשון.

כל כך מפחיד האמת שזה הסביר לי את המצב אבל להחליש אותי מאוד, מישהו יכול לחזק אותי?

שוקל לחזור בשאלה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו