חסדי השם: הגרא"י שלזינגר שנדקר בערב שבת בלונדון שוחרר מבית החולים

הרה"ח רבי אלטר יעקב שלזינגר שנדקר ביום שישי ברחובות לונדון על ידי עובר אורח שוחרר חזרה למעונו לאחר שעבר בדיקות מקיפות ונמצא כי מצבו טוב. עדי ראייה מציינים כי מדובר בנס של ממש לאחר שהיה נדמה כי הרב נפצע באופן קשה בהרבה יותר

בשורות טובות: הרב החסיד רבי אלטר יעקב שלזינגר שליט"א אשר נדקר ביום שישי האחרון ברחובות לונדון על ידי עובר אורח שוחרר מבית החולים חזרה למעונו בסטמפורד היל שבלונדון – כך נודע ל'חדשות JDN'.

הרב החסיד רבי אלטר יעקב שלזינגר שליט"א נכדו של זקן ראשי הישיבות בלונדון הגאון רבי אליקים שלזינגר שליט"א הינו מרביץ תורה מופלג בישיבת סאטמאר המקומית, בערב שבת קודש הוא יצא לסדר כמה עניינים בבנק NatWest הממוקם חצי רחוב משכונת סטמפורד היל, בעודו ממתין להיכנס לבנק הגיח עובר אורח ודקרו באופן קשה ומזעזע.

לדברי מקומיים הוא נדקר בראש ובבטן עד שהגיעו מספר אנשים ששהו באזור ותפסו את הדוקר, הגרא"י שלזינגר פונה משם בבהילות לבית החולים המקומי שם התגלה כי הוא נפצע באופן קל עד בינוני.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי הרה"ח רבי אלטר יעקב שלזינגר שליט"א נפצע למרבה הנס באופן קל יחסית ומצבו השתפר במהירות, לאחר בדיקות מקיפות השתחרר הרב חזרה למעונו שבשכונת סטמפורד היל לשמחת לב מכיריו וידידיו.

אחד ממקורביו אומר בשיחה ל'חדשות JDN' כי מדובר בנס של ממש וכי כל מי שראה את האירוע אומר כי היה כאן נס גדול, לדבריו הוא שוחח עם אנשים ששהו בזירת האירוע ועל פניו היה נראה כי הרב שלזינגר נפצע קשה בהרבה יותר, אך כאמור בחסדי שמים מצבו הוטב והוא שוחרר למעונו.

אמש (מוצאי שבת) ערכו עבורו מעמד 'קבלת פנים' כאשר כל ידידיו ותלמידיו הגיעו לרחוב Paget road בסטמפורד היל שם מתגורר הרב שלזינגר וקבלוהו בשירה וריקודים על הנס הגדול עם שחרורו והתאוששותו המהירה בחסדי שמים.

מקורביו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להמשיך ולהרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של הרב אלטר יעקב בן טויבא בתוך שאר חולי ישראל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו