אילוסטרציה ישיבת חברון. צילום: שלומי טריכטר

ב'ישיבת חברון': ספר תורה יוכנס להיכל ע"י בחורי ה'קפסולות'

תכונת רבה בקרב תלמידי ישיבת 'חברון' שבירושלים לקראת מעמד 'הכנסת ספר תורה' שיתקיים הערב, ספר התורה יוכנס להיכל על ידי בחורי ה'קפסולות' השוהים בהיכל הישיבה המבודד. בית המדרש יחולק לשניים כדי שגם שאר הבחורים יוכלו להשתתף במעמד

בהיכל ישיבת 'חברון – כנסת ישראל' בירושלים יחגגו הערב (ראשון) את מעמד 'הכנסת ספר תורה' לישיבה כאשר ספר התורה יוכנס להיכל הישיבה על ידי הבחורים הרבים הלומדים כבר שבועות ארוכים במתווה ה'קפסולות' זאת בכדי ליקר את מסירותם למען לימוד התורה.

ל'חדשות JDN' נודע כי תכונה רבתית ניכרת בהיכל ישיבת 'חברון' בירושלים לקראת המעמד הגדול שיתקיים הערב (ראשון) – מעמד 'הכנסת ספר תורה' להיכל הישיבה, המעמד שהיה אמור להתקיים לאחר ימי הפורים נדחה עד עתה זאת בשל מגבלות הקורונה. ספר התורה יוכנס להיכל הישיבה על ידי הבחורים השוהים ב'קפסולות' במתחם מבודד כבר שבועות ארוכים זאת בכדי לייקר את חשיבות מסירותם למען הלימוד.

בהיכל הישיבה הודיעו כי היכל בית המדרש יחולק לשניים וכי גם שאר בני הישיבה יוכלו להגיע למעמד הגדול אם כי ספר התורה ישהה במעמד אצל בחורי ה'קפסולות', סעודת המצווה תתקיים בחדר האוכל של הישיבה כאשר חדר האוכל כולו יחולק למתחמים נפרדים למען שמירת בריאותם של הבחורים.

יצוין כי במעמד הגדול צפויים להשתתף אף ראשי הישיבה שליט"א זאת בכפוף לשמירת כללי הזהירות, בהנהלת הישיבה שבו והדגישו לבחורים כי חובה להישמע להוראות זאת בכדי למנוע חלילה הדבקה של נגיף הקורונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו