הגר"ד יוסף שליט"א. צילום: David Cohen/Flash90

בשל חולי קורונה: היכל הכולל נסגר, חבר המועצת נכנס לבידוד

הגאון רבי דוד יוסף שליט''א חבר מועצת חכמי התורה וראש הכולל 'יחווה דעת' שבשכונת 'הר נוף' בירושלים נאלץ להיכנס לבידוד ביתי זאת מכיוון שהיה בקרבת אחד מחולי הקורונה שנמצאו בהיכל הכולל בימים האחרונים. בשל כך הורה הגר"ד יוסף על סגירת הכולל

בהיכל הכולל 'יחווה דעת' הממוקם בשכונת 'הר נוף' שבירושלים ועומד בראשותו של הגאון רבי דוד יוסף שליט"א נמצאו מספר אברכים שחלו בנגף הקורונה, בשל כך היכל הכולל נסגר עד להודעה חדשה.

ל'חדשות JDN' נודע כי בימים האחרונים מספר אברכים חשובים בכולל 'יחווה דעת' הממוקם בשכונת 'הר נוף' הירושלמית חשו שלא בטוב ובשל כך הם ערכו בדיקת קורונה לפיה הם אכן נמצאו חיוביים לנגיף.

בשל כך שוררת דאגה רבה בהיכל הכולל מפני התפרצות רחבה יותר מה שגרם לראש הכולל הגאון רבי דוד יוסף שליט"א להורות על סגירת המקום באופן מיידי עד להודעה חדשה.

מפרטים נוספים שהגיעו לידי 'חדשות JDN' עולה כי גם הגאון רבי דוד יוסף שליט"א חבר מועצת חכמי התורה וראש הכולל נאלץ להיכנס לבידוד ביתי זאת מכיוון שהיה בקרבת אחד מחולי הקורונה.

יצוין כי מאז פרוץ נגיף הקורונה שב והזהיר הגאון רבי דוד יוסף שליט"א על החובה לשמור על כללי הזהירות הוא אף היה בין הראשונים שהורו על סגירת הכולל מיד לאחר ימי הפורים ואף הורה שלא להתפלל במניין.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

דווקא הרב הגאון שכ"כ מקפיד ומעורר נרדמים…

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו