צילום: יעקב גפן

התרגשות בסלבודקה: הגר"ד לנדו הגיע לראשונה ל'שיעור כללי' בהיכל הישיבה

ראש הישיבת 'סלבודקה' הגאון רבי דב לנדו הגיע בשעה האחרונה למסור 'שיעור כללי' בהיכל הישיבה, לאחר שלא יצא ממעונו מאז פרוץ נגיף הקורונה באזור ימי הפורים. ראש הישיבה הגיע כשהוא עטוי במסיכה וחבוש בכפפות, ונשא את השיעור מאחורי מחיצת ניילון

התרגשות בישיבת 'סלבודקה' שבבני ברק: ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו הגיע בשעה האחרונה למסור 'שיעור כללי' ראשון בהיכל הישיבה. מדובר בצעד חריג זאת לאחר שזו הפעם הראשונה שראש הישיבה יוצא ממעונו מאז פרוץ נגיף הקורונה באזור ימי הפורים.

ל'חדשות JDN' נודע כי כבר הבוקר (ראשון) הודיע ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו שליט"א על רצונו להגיע להיכל הישיבה ולמסור שיעור כללי לבחורים זאת לאחר כשלושה חודשים בהם לא יצא ממעונו בשל הסכנה הגדולה עם התפשטותה של נגיף הקורונה.

מקורביו של ראש הישיבה מספרים ל'חדשות JDN', כי ראש הישיבה הגאון רבי דב לנדו שליט"א נענה להפצרת הבחורים ולאחר שיכנועים רבים כשהוא בדק שאכן הוא יוכל לשמור על כל כללי הזהירות הוא הסכים לצאת להיכל הישיבה ולמסור 'שיעור כללי' ראשון מזה שלושה חודשים.

ואכן, בשעה האחרונה יצא ראש הישיבה מרן הגאון רבי דב לנדו שליט"א ממעונו אל עבר היכל הישיבה כשהוא עטוי במסיכה וחבוש בכפפות. ראש הישיבה אף נטל את מקלו ונשען עליו בכדי שלא יצטרך להישען על מקורביו. יצוין כי גם ה'שיעור כללי' עצמו נמסר מאחורי מחיצות ניילון מיוחדות כאשר כלל הבחורים עטויים במסיכה ובכפפות כהוראתו של ראש הישיבה שליט"א.

מֵצִיץ מִן הַחֲרַכִּים • הגר"ד לנדו בתפילת שחרית

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו