דאגה ב'בית מתתיהו': ראש הישיבה הגר"ב ויסבקר חלה בנגיף הקורונה

ראש ישיבת 'בית מתתיהו' הגאון רבי ברוך ויסבקר שליט''א התגלה כחיובי לנגיף הקורונה. ראש הישיבה, שנמצא בביתו ומצבו טוב, התמודד בחורף האחרון עם מחלהה קשה וטיפולים מורכבים. התפללו לרפואת הגאון רבי ברוך בן צביה בתוך שאר חולי ישראל

העתירו בתפילה: דאגה בהיכל ישיבת 'בית מתתיהו' לאחר שבשעות האחרונות התגלה כי ראש הישיבה הגאון רבי ברוך ויסבקר שליט"א נמצא חיובי לנגיף הקורונה – כך נודע ל'חדשות JDN'.

דאגה רבה שוררת בימים אלו בהיכל ישיבת 'בית מתתיהו' שבבני ברק, רק בימים האחרונים התגלו כחמישים בחורים שחלו בנגיף הקורונה, כעת מתברר כי גם ראש הישיבה הנערץ הגאון רבי ברוך ויסבקר שליט"א חלה אף הוא בנגיף הקורונה.

מדובר בדאגה גדולה לשלומו של ראש הישיבה שכן רק בחודשי החורף האחרון התמודד עם מחלהה קשה וטיפולים מתישים, אחד ממקורביו של ראש הישיבה אומר בשיחה ל'חדשות JDN' כי הגר"ב ויסבקר שוהה במעונו ומצבו טוב.

כזכור, בהיכל ישיבת 'בית מתתיהו' נמצאו בימים האחרונים כחמישים בחורים שחלו בנגיף הקורונה, בשעות האחרונות פונו כלל חולי הקורונה שבישיבה למלונית שבצפון הארץ, שאר בחורי הישיבה עוברים בשעות אלו בדיקות קורונה בתקווה שהנגיף לא יתפשט יותר בהיכל הישיבה.

כלל הציבור די בכל אתר ואתר נקרא להעתיר בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של ראש הישיבה הגאון רבי ברוך בן צביה בתוך שאר חולי ישראל.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

הוי אבאל'ה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו