צילום: שוקי לרר

האדמו"ר מקרעטשניף הורה לחסידים: "תרחמו עלי – לא להקל ראש בסכנה"

כ''ק האדמו''ר מקרעטשניף יצא באופן חריג שעה קלה קודם כניסת השבת בהוראה חריגה לחסידיו להישמע להוראות משרד הבריאות: "מי שיש לו תסמינים או שצריך להיות בבידוד או שיש לו ספק בזה, לא יצא את פתח ביתו עד שיבצע בדיקת קורונה"

שעה קלה קודם כניסת השבת הורה כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א לפרסם בשמו לכלל החסידים כי חובה לערוך בדיקת קורונה למי שיש אפילו ספק קל לגבי מצבו. בדברים חריגים שהורה לפרסם בשמו אמר הרבי: "תרחמו עלי, מי שיש לו ספק לגבי מצבו שלא יצא את פתח ביתו עד שיבצע בדיקת קורונה".

ל'חדשות JDN' נודע כי בשל ההתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה ובשל כך שרבים מזלזלים בהוראות משרד הבריאות ובמיוחד בנושא בדיקת הקורונה הורה כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א לפרסם בשמו הוראות מיוחדות לכלל החסידים זאת בכדי למנוע התפשטות מיותרת בחסידות.

בדברים שאמר כ"ק האדמו"ר שליט"א והתפרסמו בשמו שעה קלה קודם כניסת השבת, נאמר: "היות ונתרבו 'נדבקי הנגיף' בקרב אנשי שלומנו בזמן האחרון, וברוך השם שעד עכשיו לא הגיעו לכלל סכנה, אך כבר היה קרוב לזה. הננו בא בבקשה אישית לכל אחד ואחד מאנשי שלומנו בכל אתר ואתר, תרחמו עלי, ושלא ללמוד מאלו שמקילים ראש בגודל הסכנה, ושמקריבים קורבנות השם ירחם".

עוד הורה כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף שליט"א לומר בשמו: "וכל אחד שיעשה את המוטל עליו לפי הוראות גורמי הבריאות הידועים לכל. ומי שיש לו תסמינים או שצריך להיות בבידוד או שיש לו ספק בזה, ואינו יכול לברר כעת את מצבו רק לאחר השבת, שישאר בביתו ולא יצא את פתח ביתו עד שיבצע בדיקת קורונה".

"ואף שאני יודע שיש בזה אי נעימות ומצבים לא נוחים מכל מקום עדיף כך מאשר להיות צועק לשעבר, בברכת שבת שלום ומבורך ושלא ישמע שוד ושבר בגבולנו, ויה"ר שהימים האלו יהפכו לששון ולשמחה במהרה בימינו אכי"ר".

יצוין כי בחסידות קרעטשניף הורה כ"ק האדמו"ר שליט"א על נוהל קורונה מחמיר כשהוא עצמו ספון במעונו, רק בשבוע האחרון ביום היארצייט לאביו כ"ק האדמו"ר זיע"א יצא הרבי באופן חריג לקברו בבית החיים ברחובות כשהמקום כולו עבר חיטוי קודם הגעתו, גם ה'טיש' המסורתי בוטל והרבי ערך את שולחנו באופן מצומצם ביותר מאחורי מחיצת ניילון.

רַחֲמָנָא אִידכַּר לָן קְיָמֵהּ דְּדָוִד • האדמו"ר מקרעטשניף בהילולת אביו זי"ע

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
2 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

איש צדיק, רבים מאוד נושעו מבירכותיו,

כל הכבוד, מחזיק ממנו. הייתי קרוב מאוד לאחיו התאום זצ"ל.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו