העתירו בתפילה: האדמו"ר מטשאקווא אושפז בביה"ח – יעבור טיפול רפואי

האדמו''ר מטשאקווא אושפז בסוף השבוע האחרון בבית החולים שערי צדק בשל חולשה, בשעות האחרונות הוא הועבר לבית החולים 'הדסה עין כרם' שם יעבור מחר טיפול רפואי. מצבו של הרבי יציב והוא בהכרה מלאה. שמו לתפילה: רבי נפתלי בן איידל דינה

דאגה בעולם החסידות: כ"ק האדמו"ר מטשאקווא שליט"א חש ברע ביום חמישי האחרון ובשל כך הוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם הוא אושפז עד לשעות הבוקר היום (ראשון), בשל מצבו החליטו להעבירו לבית החולים 'הדסה עין כרם' שם יעבור טיפול רפואי.

ל'חדשות JDN' נודע כי כ"ק האדמו"ר מטשאקווא שליט"א חש שלא בטוב במהלך השבוע האחרון, ביום חמישי שעבר חלה הרעה במצבו הבריאותי והוא פונה לבית החולים 'שערי צדק' בירושלים להמשך מעקב.

בשעות האחרונות בעצת רופאיו הוחלט להעביר את כ"ק האדמו"ר שליט"א לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים שם עתיד האדמו"ר לעבור מחר טיפול רפואי.

לעת עתה טרם ברור האם האדמו"ר יעבור ניתוח שכן מפאת גילו המבוגר הדבר מסוכן, ועל כן בשעות הקרובות יחליטו רופאיו איזה טיפול הוא עתיד לקבל. ממקורביו של האדמו"ר נמסר כי מצבו של הרבי יציב והוא בהכרה מלאה.

מקורביו מבקשים מהציבור די בכל אתר ואתר להרבות בתפילה ובתחנונים לרפואתו השלימה והמהירה של כ"ק האדמו"ר רבי נפתלי בן איידל דינה בתוך שאר חולי ישראל.

כ"ק האדמו"ר מטשאקווא הוא מזקני האדמורי"ם שבדור, לאחר פטירתו של הרב יעקב בלוי שעמד בראש מערכת הכשרות של ה'עדה החרדית' בשנת תשע"ג, מונה האדמו"ר שליט"א למלא את מקומו כיושב ראש ועד הכשרות של ה'עדה החרדית', והוא אחראי על פסיקות הלכתיות ודינים הנקבעים בתחומים אלו. האדמו"ר מנהל את קהל עדתו בבית מדרשו שבשכונת גאולה בירושלים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו