אילוסטרציה, למצולמים אין קשר לנאמר בכתבה. צילום: נתי שוחט, פלאש 90

רשם ישיבת 'אש התלמוד' חלה בקורונה – ראש הישיבה נכנס לבידוד

פרסום ראשון: ראש ישיבת 'אש התלמוד' הגאון רבי יוסף לסרי ועוד מספר אנשי צוות ובחורים מהישיבה נכנסו לבידוד לאחר ש'רשם' הישיבה נמצא בשעה האחרונה חיובי לנגיף הקורונה. בישיבה שוררת דאגה שכן מתוקף תפקידו הסתובב הרשם רבות בבניין הישיבה

דאגה בישיבת 'אש התלמוד' בירושלים לאחר שרשם הישיבה הממונה על רישום הבחורים לקראת שנת הלימודים הקרובה נמצא חיובי לנגיף הקורונה מה שהוביל לכניסתו של ראש הישיבה הגאון רבי יוסף לסרי שליט"א לבידוד ביתי.

ל'חדשות JDN' נודע כי בהלה של ממש מתרחשת בשעות אלו בהיכל ישיבת 'אש התלמוד' הממוקמת בשכונת הר נוף שבירושלים לאחר שרשם הישיבה הנמצא בשיא עבודתו לקראת שנת הלימודים הקרובה נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

בשל כך ראש הישיבה הגאון רבי יוסף לסרי שליט"א הוצרך להיכנס לבידוד ביתי באופן מיידי שכן הוא שהה בקרבתו של הרשם זמן רב, גם עוד מספר אנשי צוות ובחורים רבים נכנסו לבידוד זאת מפאת שהיו בקרבתו של הרשם, שמתוקף תפקידו מסתובב רבות בבניין הישיבה.

ישיבת 'אש התלמוד' ממוקמת באזור התעשייה כנפי נשרים בירושלים, הישיבה מונה כארבע מאות בחורים ועומדת בראשותו של הגאון רבי יוסף לסרי שליט"א, משגיח הישיבה הוא הגאון רבי פנחס איפרגן שליט"א אשר ידוע במסירותו לתלמידים. יצוין כי הישיבה נחלה השנה הצלחה מסחררת בעונת הרישום והביקוש היה אדיר מעבר לכל שנה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו