צילום: שוקי לרר

בהוראת האדמו"ר: בויז'ניץ מקדימים את תחילת שנת הלימודים הקרובה

בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה דבר שגרם לחוסר גדול במסגרות הלימוד החליט האדמו"ר מויז'ניץ להקדים את שנת הלימודים הקרובה והיא תתחיל באמצע ימי 'בין הזמנים'. בחסידות מציינים כי העובדה שכבר זמן רב אין לימודים תקינים היא זו שהשפיעה על החלטתו

בצעד חסר תקדים הורה השבוע מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א לכלל מנהלי מוסדות החינוך של החסידות בכל רחבי הארץ כי שנת הלימודים הקרובה, שנת תשפ"א, תתחיל באמצע ימי 'בין הזמנים' בתאריך כ"ג אב זאת בשל נגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי מרן האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א הודיע על הקדמת פתיחת שנת הלימודים הקרובה, שנת תשפ"א, כאשר הפתיחה תתקיים בתאריך כ"ג אב באמצע 'ימי בין הזמנים' ולא כמידי שנה בתאריך א' אלול, סיבת ההחלטה של האדמו"ר שליט"א היא לאור המחסור הענק בימי הלימודים זאת בשל התפשטותה של נגיף הקורונה.

במכתב שכתבו מנהלי המוסדות לכלל המלמדים נכתב: לצוות המסור שיחי', שלום רב לעושי מלאכת ה' נאמנה. זה עתה הגיעה הוראה ממרן רבינו עט"ר שליט"א להתחיל את שנת הלימודים תשפ"א בשבוע קודם, דהיינו: ביום חמישי כ"ג מנחם אב, פרטים בהרחבה יגיעו בהמשך".

עוד כתבו מנהלי המוסדות לכלל המלמדים של החסידות, "כולנו כאיש אחד נשמח בסיעתא דשמיא לעשות רצון צדיק, מתוך בריאות גופא ונהורא מעליא".

בחסידות מציינים כי השפעת נגיף הקורונה שהשפיעה על סדרי הלימוד של ילדי התשב"ר של החסידות ובכלל, גרמו צער גדול למרן האדמו"ר שליט"א ובשל כך הוא רואה צורך מן המעלה הראשונה להקדים את תחילת שנת הלימודים הבאה, עוד יצוין כי טרם ברור באיזה מתכונת הלימודים יפתחו אך בחסידות יעשו כל שביכולתם שהלימודים יוקדמו כרצון האדמו"ר שליט"א.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו