טרגדיה בבורו פארק: אשת החינוך מרת מלכה מנדלוביץ ע"ה

הרבנית החשובה מרת מלכה מנדלוביץ ע''ה, נפטר לאחר שסבלה יסורים קשים והיא בשנת החמישים ושש לחייה. שימשה במשך שנים רבות כאשת חינוך בשכונת בורו פארק שבארצות הברית בבתי הספר של חסידות סאטמאר ובעלזא

ברוך דיין האמת: מבורו פארק שבארצות הברית מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתה של הרבנית החשובה מרת מלכה מנדלוביץ ע"ה זאת לאחר שסבלה יסורים קשים והיא בשנת החמישים ושש לחייה.

המנוחה מרת מלכה מנדלוביץ ע"ה שימשה במשך שנים רבות כאשת חינוך בשכונת בורו פארק שבארצות הברית, תחילה היא שימשה כמורה ומנהלת בבית הספר של חסידות סאטמאר במקום וקודם לכן שמשה כמנהלת ואשת חינוך בבית הספר של חסידות בעלזא שבשכונה.

המנוחה היא בתו של גאב"ד סרדהלי הגאון הצדיק רבי חיים לייב כץ שליט"א אשר ידוע כאחד מגדולי הפוסקים בבורו פארק, בביתו הגדול היא קנתה אורחות חיים ויראת שמים טהורה שהנחילה למשפחתה ולחניכיה. בהגיעה לפרקה נישאה לרה"צ ר' חיים אליעזר מנדלוביץ שליט"א ויחד הקימו בית בדרכי התורה והחסידות.

בתקופה האחרונה סבלה המנוחה הרבנית מלכה מנדלוביץ ע"ה מיסורים קשים ומרים אך היא עמדה בהם בעוז ובגבורה כשהיא ממשיכה לעודד את רוחם של בני משפחתה באמונה תמימה בבורא העולם.

מצבה של הרבנית ידע עליות ומורדות עד שאמש (מוצאי שבת) השיבה היא את נשמתה ליוצרה לדאבון לבם של משפחתה הכבודה ומכריה הרבים. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מסע הלוויתה יצא בשעה 11:00 בבוקר (שעון ארצות הברית) מבית המדרש של אביה 'סרדהלי' הממוקם בשדרה ה-15 על פני רחוב 44 בשכונת בורו פארק שבברוקלין ניו יורק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו