כולל בית אבא ב'קפסולות'. צילום: נפתלי איזנברג - פוטו סטודיו

4 אברכים מ'בית אבא' חלו בקורונה – שאר האברכים לא יכנסו לבידוד

ביממה האחרונה התגלו ארבעה אברכים מהכולל הנודע 'בית אבא' שבמודיעין עילית חיוביים לנגיף הקורונה. בשל הקפדת הנהלת הכולל על שלל הנחיות הזהירות שכלל מתחמים שונים לכל קבוצת אברכים, הכולל ימשיך כרגיל כאשר שאר האברכים לא נדרשו להיכנס לבידוד

ארבעה אברכים חשובים מהכולל הנודע 'בית אבא' שבמודיעין עילית נמצאו חיוביים לנגיף הקורונה, בשל כך הם שוהים בביתם, שאר האברכים שלומדים בהיכל הכולל לא נאלצו להיכנס לבידוד, זאת בשל העמידה הקפדנית של הכולל בהנחיות משרד הבריאות.

ל'חדשות JDN' נודע כי ביממה האחרונה התגלו ארבעה אברכים מהכולל הנודע 'בית אבא' שבמודיעין עילית חיוביים לנגיף הקורונה, בכולל לומדים מאות אברכים והוא עומד בראשותו של הגאון רבי אהרן דב פרוינד שליט"א.

אלא ששאר אברכי הכולל לא נאלצו להיכנס לבידוד זאת בשל יוזמתו של ראש הכולל הגאון רבי אהרן דב פרוינד שליט"א לחלק את היכל בית המדרש לעשרה אולמות נפרדים, זאת בנוסף לעוד חדרי שיעורים שהוקצו ללימוד האברכים בימים אלו.

המצב בכולל הוא סטירילי לחלוטין כאשר כלל האברכים עוטים מסיכות לאורך כל שעות הלימוד זאת בנוסף לשמירת מרחק של שני מטר מאדם לאדם, לאחר החלטתם של משרד הבריאות הוחלט כי כאמור שאר האברכים לא ייאלצו להיכנס לבידוד.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו