David Cohen/Flash90

החל ממחר: אכיפה קפדנית של כוחות המשטרה בציון הרשב"י במירון

בישיבה שהתקיימה היום הוחלט כי החל ממחר כוחות משטרה ישהו במתחם ציון הרשב''י זיע''א במירון וייאכפו את מפרי הנחיות הזהירות, זאת לאחר דיווחים על אנשים שפקדו את הציון ולא שמרו על הנחיות הזהירות. המשטרה: ""אין כוונה לסגור את מתחם הציון"

החל ממחר (שלישי) ציון הרשב"י זיע"א במירון יהיה נתון תחת שמירה אדוקה של כוחות המשטרה שייאכפו את צו בריאות העם זאת לאחר דיווחים חוזרים ונשנים על הפרת הנחיות משרד הבריאות במקום.

ל'חדשות JDN' נודע כי בשבועות האחרונים מספר מתפללים שהגיעו מידי יום ביומו לציון הרשב"י זיע"א ביישוב מירון הגיעו תוך אי ציות לכללי משרד הבריאות, הם היו נכנסים בשערי הציון ללא מסיכות ואף ללא שמירת מרחק של שני מטרים בין אדם לאדם.

אנשים רבים הפוקדים את הציון מזה שנים ניסו להעיר להם אך ללא הועיל, במשטרת ישראל עקבו אחר המצב עד שהצהריים (שני) הם ערכו ישיבה כשבמהלכה החליטו להציב כוחות משטרה במקום שייאכפו את מפרי הנחיות הזהירות.

ממשטרת ישראל נמסר: "אין כוונה לסגור את מתחם הציון של ר' שמעון במירון אולם תהיה אכיפה קפדנית של הוראות משרד הבריאות שכזכור נועדו להציל חיים".

"אנו קוראים לציבור להישמע להוראות השוטרים והסדרנים ולהקפיד באדיקות על עטיית מסכה על הפה והאף, שמירה על ריחוק של 2 מטר ושמירה על הגיינת הידיים". הוסיפו במשטרה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו