בד"ה: יו"ר ועד הכשרות של 'העדה החרדית' הרה"ח ר' עמרם בלוי ז"ל

אבל בירושלים: הרב החסיד רבי עמרם בלוי ז''ל, אשר שימש במשך שנים רבות כיו''ר 'ועד הכשרות' של בד''צ ה'עדה החרדית', נפטר בשנת השמונים ושמונה לחייו. מסע ההלוויה יצא אמש כמנהג ירושלים בשעה 2:00 בלילה אל עבר 'הר המנוחות'

ברוך דיין האמת: בירושלים הלך לעולמו אמש (מוצאי שבת) הרב החסיד רבי עמרם בלוי ז"ל אשר שימש במשך שנים רבות כיו"ר 'ועד הכשרות' של בד"צ ה'עדה החרדית' בירושלים והוא בשנת השמונים ושמונה לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי עמרם בלוי ז"ל נולד בירושלים לאביו הרב הצדיק רבי יעקב בלוי זצ"ל אשר היה ידוע בירושלים של פעם כאיש צדיק ועובד השם באמת, רבים ראו קו דמיון מיוחד בין האב לבנו עמרם שכבר מאז היותו נער צעיר ניכר היה במידותיו הנאצלות.

לפני עשרות שנים החל הרה"ח רבי עמרם בלוי ז"ל לשמש כמשגיח בבד"צ ה'עדה החרדית' בירושלים עד שהחל לשמש כיושב ראש 'ועד הכשרות' של הבד"צ, כל דייני ורבני ה'עדה החרדית' סמכו את ידיהם עליו שכן המנוח היה נודע בידיעותיו המופלאות ובבקיאותו הרבה בכל מה שקשור לכשרות.

מכריו הרבים מספרים כי מלבד עיסוקו בתחום הכשרות בבד"צ ניתן היה לראותו פעמים רבות כשהוא שקוע על תלמודו כשהוא לא שם למתרחש סביבו, אהבת התורה בערה אצלו יותר מכל דבר אחר, גם מעשי צדקה רבים שנקשרו בשמו נעשו בסתר והרחק מעין רואים.

בתקופה האחרונה נחלש הרב החסיד רבי עמרם בלוי ז"ל ובמהלך השבת האחרונה פרשת 'דברים' מצבו היתדרדר עד שבמוצאי השבת השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרו לדאבון ליבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים.

מסע ההלוויה יצא אמש כמנהג ירושלים בשעה 2:00 בלילה מבית ההלוויות 'שמגר' אל עבר 'הר

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

לא בגלל קורונה. פשוט היה זקן.ברוך דיין האמת.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו