צילום: שוקי לרר

אֵלַי תָּשׁוּב: הניגון שהלחין האדמו"ר מזוטשקא ומושר בימי האלול • האזינו

באחת משיחות הקודש סיפר כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א על מקור הניגון, עת כי בא לחדרו בחור בן עליה ושמו "ישראל" שהיה שבור ורצוץ על מצבו הרוחני שהיה נחות לפי דעתו, וכאשר ניסה האדמו"ר לעודדו ולחזקו. נצנץ בו הניגון הקדוש הזה. הניגון מושר בחסידות בכל מעמדות ימי הרחמים והסליחות

עם פתיחת חודש ימי הרחמים והסליחות התרגשות של ממש שוררת בקרב חסידי זוטשקא כשניגונו של כ"ק האדמו"ר שליט"א הולך להיות מושר בכל המעמדים של חודש אלול וה'ימים הנוראים'.

ל'חדשות JDN' נודע כי מדובר בניגון "אלי תשוב" לחן קודש של כ"ק האדמו"ר מזוטשקא שליט"א אשר מושר בחודש הרחמים והסליחות בטישים של האדמו"ר ובפרט בסעודה שלישית רעווא דרעווין.

באחת משיחות הקודש סיפר כ"ק מרן האדמו"ר שליט"א על מקור הניגון, עת כי בא לחדרו בחור בן עליה ושמו "ישראל" שהיה שבור ורצוץ על מצבו הרוחני שהיה נחות לפי דעתו, וכאשר ניסה האדמו"ר לעודדו ולחזקו. נצנץ בו הניגון הקדוש הזה על הפסוק בירמיה."אִם תָּשׁוּב יִשְׂרָאֵל נְאֻם ד' אֵלַי תָּשׁוּב". 

"משמעות הפסוק" הוסיף האדמו"ר "היא הבטחה מהקב"ה לכל יהודי: ישראל, בכל מצב שתהיה, אל ישבר רוחך בקרבך לומר אין לי תקווה עוד, אלא אם תשוב בתשובה שלמה, עד אלי תשוב, אקבל אותך עם כל האהבה והגדולה כבראשונה".

יצוין כי הניגון מושר ברגש רב בכל ימי הרחמים והסליחות אצל ציבור המבקשים אנשי מעשה ובחצרות הקודש, ובפרט בחצר הקודש ויז'ניץ. חדשות JDN' השיג את התקליט מתוך מעמד שהתקיים בשנה זו וחולק לציבור החסידים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבי קדוש, ניגון קדוש, השפעה קדושה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו