Abir Sultan/Flash 90

בחסידות סלונים הודיעו: "לצערנו בוטלו כל אירועי חג הסוכות בצל הקודש"

רגע לפני חג הסוכות הודיעו בחסידות סלונים כי כלל האירועים שתוכננו לחג הסוכות בוטלו, גם אירועי 'שמחת בית השואבה' שהיו מתקיימים מידי שנה במרכז החסידות בירושלים בהשתתפות אלפים בוטלה לחלוטין. ההוראה החריגה מגיעה בעקבות העלייה הגבוהה בתחלואה והסגר שהוטל

בשעה האחרונה הודיעו בחסידות סלונים כי כלל אירועי חג הסוכות הכוללים בין היתר מעמד 'שמחת בית השואבה' לא יתקיימו השנה כמידי שנה בשנה זאת לאור העלייה הגבוהה בתחלואה של נגיף הקורונה הממשיך להתפשט בישראל.

בהודעה שפורסמה לחסידים נכתב: "עקב התפשטות נגיף הקורונה והעליה בתחלואה, הננו להודיע כי לצערנו בוטלו כל אירועי חג הסוכות בבית המדרש הגדול בצל הקודש". עוד נכתב בהודעה כי "בקשתנו שטוחה בזאת נא ונא לא להתקהל בסוכת בית המדרש כלל, ולהקפיד בכל משמר על הנחיות הבריאות בכל מהלך היום".

ההודעה ששוגרה לקהל החסידים בשעה האחרונה מגיעה לאור העלייה בתחלואת נגיף הקורונה ובצל הסגר שהטילה הממשלה, בשל כך כלל האירועים שתוכננו בחסידות בוטלו השנה באופן חריג.

יצוין כי מידי שנה בשנה נערכים בימי חול המועד בחסידות שני 'טישים' בראשותו של כ"ק האדמו"ר מסלונים שליט"א כשלאחר מכן נערכים ריקודים בבית המדרש הגדול של החסידות ברחוב סלנט בשכונת 'מאה שערים' בירושלים, גם ביום הושענא רבא מתקיים מידי שנה תפילת שחרית בהשתתפות אלפים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו