האדמו''ר מסערט ויז'ניץ בריקוד עם נכדו החתן בשמחת האירוסין שהתקיימה בחודש אדר האחרון

בשל הקורונה: האדמו"ר מסערט ויז'ניץ לא ימריא לחתונת נכדו שהועתקה לארה"ב

חתונת נכדם של האדמורי''ם מויז'ניץ וסערט ויז'ניץ שהייתה אמורה להתקיים בחודש כסלו הקרוב בישראל הועתקה לארצות הברית זאת בשל הסגרים והאכיפה בישראל. אלא שכ''ק האדמו''ר מסערט ויז'ניץ הודיע כי בשל המצב הוא לא יוכל ליטול חלק בשמחה הגדולה • כל הפרטים בפרסום ראשון

שמחת החתונה הגדולה לנכדם של כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ וכ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שהייתה אמורה להתקיים בראש חודש כסלו הקרוב בקריית החסידות שבחיפה הועתקה ביממה האחרונה לארצות הברית זאת בעקבות נגיף הקורונה הממשיך להתפשט בישראל ובצל הסגרים והאכיפה.

ל'חדשות JDN' נודע כי בראש חודש כסלו הקרוב הייתה אמורה להתקיים בישראל מעמד שמחת נישואי נכד האדמו"ר החתן הרב ישראל בן הרה"צ רבי ברוך הגר שליט"א בן כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ וחתן כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א.

אלא שבעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה וכן בצל הסגרים והאכיפה הוחלט להעתיק את מיקום החתונה לארצות הברית, שם כידוע אין כל אכיפה בנוגע להתקהלויות המוניות, עד כה.

עוד טרם ההחלטה על שינוי מיקום החתונה הודיע כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א למחותנים כי הוא לא יוכל ליטול חלק בשמחה הגדולה שתתקיים בארצות הברית זאת בעקבות המצב השורר בעולם כולו עם המשך התפשטות נגיף הקורונה. לדברי האדמו"ר, השתתפותו בשמחה תהיה מריחוק מקום ובקירוב הלבבות.

מי שכן צפוי להמריא לארצות הברית הוא כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שימריא כבר בסוף חודש חשוון לחתונה הגדולה, למסע הקודש צפויים להצטרף עשרות חסידים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו