זעקה נגד ההסתה: עצרת האלפים מחר בערד במחאה על ההסתה הקשה

המשטרה אישרה את קיום העצרת וקהל המשתתפים מתבקש להקפיד על הנחיות הבריאות לעטות מסיכות ולשמור על ריחוק כנדרש. העצרת תחל בשעה 17:00 בתפילת מנחה על פני רח' הקנאים סמוך למקום ההצתה הנפשע

אלפים מתושבי ערד צפויים להשתתף מחר, יום שני, בעצרת מחאה וזעקה על ההסתה הקשה כלפי ציבור שומרי התורה והמצוות בארץ ישראל שתוצאותיה הקשות ניכרו במעשי איבה והתנכלות ששיאם בהצתת המרכז המסחרי בו חנויות בבעלות חרדית שעלו באש והסבו נזק עצום ועגמת נפש רבה.

המשטרה אישרה את הבקשה שהוגשה על ידי נציגי אגודת ישראל בעיריית ערד וקהל המשתתפים מתבקש להקפיד על הנחיות הבריאות, לעטות מסיכה כנדרש ולשמור על ריחוק של 2 מטר בין אנשים שאינם ממשפחה גרעינית אחת. העצרת תיערך על פני רח' הקנאים, בקטע שבין רח' עוזיהו לרח' חברון, סמוך למקום ההצתה הנפשע במרכז המסחרי בשכונת חלמיש.

העצרת תחל בעזרת השם בשעה 17:00 אחה"צ בתפילת מנחה ולאחר מכן ישמע דבר העצרת ויאמרו פרקי תהילים בעתירה לשוכן מרומים לעצור את נגף ההסתה והשנאה בעם ולמנוע משחית ומגפה מעלינו.

בעצרת יטלו חלק אלפים מתושבי העיר בראשות הרבנים הגאונים שליט"א ובהשתתפות אישי ציבור, הרואים בדאגה את התהומות אליהם ניתן להידרדר מיצירת אווירת שנאה ואיבה והתרת דמם ורכושם של יהודים החרדים לדבר ה'.

בקרב העסקנים הובעה התקווה כי יהיה במעמד המחאה בכדי להציב קו אדום בלתי מתפשר למניעת שנאה ושיסוי. הם הדגישו כי העצרת אינה נגד תושבי העיר אלא באה לאחד את כלל תושבי העיר בעד השלום והאחווה ונגד הסתה והשחרת ציבור קדוש.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו