אבל בקוידינוב: הרה"ח רבי מרדכי זאב הרש זצ"ל חלה בקורונה ונפטר

במשך שנים רבות היה המנוח מקורב לכ''ק האדמו''ר מקוידינוב שליט"א. היה הולך בכל שבת שעה ארוכה מביתו לבית המדרש של החסידות בכדי להסתופף בצל רבו. בכל חייו תמך בנזקקים רבים. לפני כשבועיים חלה בקורונה ומאז מצבו הידרדר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי מרדכי זאב הרש זצ"ל אשר היה מזקני וחשובי חסידי קוידינוב וגיסו של כ"ק האדמו"ר בעל ה'באר יעקב' מנדבורנה זצוק"ל זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת השבעים ושמונה לחייו.

המנוח הרה"ח רבי מרדכי זאב הרש זצ"ל נולד בעיר אדאד שברומניה לאביו הרה"צ רבי משה הרש זצ"ל שהיה מתלמידיו של הרה"ק בעל ה'באר מנחם' מקאלוב זיע"א. כבר משחר נערותו היה המנוח ניכר ביראת שמים טהורה ובמידות נאצלות.

במשך שנים רבות היה המנוח מקורב לכ"ק האדמו"ר מקוידינוב שליט"א. היה הולך בכל שבת שעה ארוכה מביתו לבית המדרש של החסידות בכדי להסתופף בצל רבו האדמו"ר. בכל שנות חייו תמך בנפש חפצה בכל אותם הנזקקים כשביתו היה פתוח לרווחה.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי המנוח היה משתדל מאות בנרות בית המדרש, "הוא היה קונה כל יום שישי כוסיות גדולות ושמן זית רב שידלקו כל השבת, לפאר ולרומם את בית ה'. הוא היה סמל ודוגמא לחסיד נאמן לרבו כאשר הוא היה מתבטל אליו באופן מופלא".

המנוח הרה"ח רבי מרדכי זאב הרש זצ"ל היה ממשכימי קום ומאחרי שבת, מידי בוקר הוא היה קם בשעות המוקדמות של היום ועושה את דרכו לבית המדרש של החסידות שם היה שוקע בעמלה של תורה עד השעות המאוחרות של הלילה. בשקיעות מופלאה ובהתמדה נדירה.

לפני כעשרים שנה התמוטט המנוח בבית המדרש הישן של החסידות בבני ברק ומאז סבל רבות ממחלת לב. ביום 'הושענא רבא' נזקק המנוח לאשפוז רפואי. האדמו"ר שהיה אז באמצע התפילה הפסיק את התפילה ונכנס לחדרו בכדי לעמוד בקשר טלפוני עם טובי הרופאים.

לפני כשבועיים חלה הרה"ח רבי מרדכי זאב הרש זצ"ל בנגיף הקורונה ומאז מצבו הידרדר אט אט עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו