ברוך דיין האמת: הגאון רבי יונה ראובן טורצ'ין זצ"ל נפטר שבעה חודשים לאחר בנו

המנוח הגאון רבי יונה ראובן טורצ'ין זצ''ל שימש במשך שנים כרבה של העיר יהוד שם הרביץ תורה ויראה לעם שבשדות. במשך חייו קירב המנוח המונים לתורה ויראת שמים טהורה. לפני כשבעה חודשים שיכל את בנו הרה''ג רבי חיים אהרן טורצ'ין זצ''ל לאחר שחלה בנגיף הקורונה

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון הנודע רבי יונה ראובן טורצ'ין זצ"ל אשר הקים את ישיבת 'הגרנ"ט' בשכונת רמת שלמה בירושלים זאת לאחר שסבל יסורים קשים ומרים והוא בשנת השבעים לחייו.

המנוח הגאון רבי יונה ראובן טורצ'ין זצ"ל הרביץ כל חייו תורה ויראה, כבר משנות צעירותו ניכר היה במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שלו שהקרינה על כל סובביו.

בחייו שימש המנוח תקופה ארוכה כרבה של העיר יהוד שם קירב המונים לאביהם שבשמים. תושבי המקום נכרכו אחריו בעבותות של אהבה והוא הרעיף עליהם טללי תחיה בנועם אמרותיו.

בחודש ניסן האחרון שיכל המנוח את בנו הרה"ג רבי חיים אהרן טורצ'ין זצ"ל זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה למגינת לב. הטרגדיה הייתה קשה עליו והוא הרבה לבכות את הסתלקותו של בנו מחמדו.

לפני שנים רבות נחלש הגאון רבי יונה ראובן טורצ'ין זצ"ל ולפני מספר חודשים אף חלה מנגיף הקורונה ממנו החלים. בשבועות האחרונים מצבו הידרדר עד שבמהלך השבת השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה, מכריו ותלמידיו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו