ברוך דיין האמת: הרה"ג רבי יהודה בכר זצ"ל נפטר מנגיף הקורונה

המנוח הרה"ג רבי יהודה בכר זצ"ל היה מחשובי התלמידי חכמים בבני ברק, כל מכריו מעידים עליו כי תמיד הוא היה שקוע באוהלה של תורה. לפני תקופה קצרה חלה בנגיף הקורונה, בשל סיבוכים הוא אושפז בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם מצבו הידרדר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של האברך החשוב הרה"ג רבי יהודה בכר זצ"ל אשר היה מחשובי התלמידי חכמים בבני ברק זאת לאחר שחלה בנגיף הקורונה והוא בשנת החמישים ותשע לחייו.

המנוח הרה"ג רבי יהודה בכר זצ"ל היה מחשובי התלמידי חכמים בבני ברק, כל מכריו מעידים עליו כי תמיד הוא היה שקוע באוהלה של תורה, שקיעותו הרבה בלימוד הקנתה לו שם של כבוד והוא הפך לסמל ולדוגמא לאברך תלמיד חכם משכמו ומעלה.

מכריו מעידים כי מעבר להיותו תלמיד חכם בעל שיעור קומה הוא היה בעל מידות נאצלות כשהוא מעולם לא כעס ולא הקפיד על אף אחד, אורחות חייו התנהלו בפשטות ובנועם.

לפני תקופה קצרה חלה הרה"ג רבי יהודה בכר זצ"ל בנגיף הקורונה, בשל סיבוכי הנגיף הוא אושפז בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם מצבו הידרדר עד שבשעה האחרונה השיב הוא את נשמתו ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים הממאנים להנחם אחר לכתו. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אני חושב שאני מכיר אותו למדתי איתו בישיבת אור התורה בבני ברק אצל הרב גוזלן בשנים 1974 עד 1976 למדתי שם

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו