ברוך דיין האמת: אם האדמורי"ם – הרבנית מרת שרה גיטל קורנרייך ע"ה

הרבנית מרת שרה גיטל קורנרייך ע"ה הייתה אשה גדולה וחשובה, מכריה מעידים כי תפילותיה המיוחדות היו לשם דבר. מידת החסד אצלה בלט מאוד כשהיא הקפידה תמיד להכניס אורחים באופן מופלא. בתקופה האחרונה חלתה ומאז מצבה הידרדר

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת הגיעה הבשורה המרה על פטירתה של הרבנית הצדקנית מרת שרה גיטל קורנרייך ע"ה אמם של יבחלט"א האדמורי"ם מקוסוב ויז'ניץ ושידלובצא זאת לאחר יסורים קשים והיא בשנת התשעים לחייה.

המנוחה ע"ה הייתה אשתו של הרה"ח רבי אלימלך קורנרייך זצ"ל אשר היה מחשובי ונכבדי חסידי באבוב, בילדותה היא עברה את מאורעות השואה האיומה והיא נצלה בניסי ניסים. את ביתה היא הקימה יחד עם בעלה על אדני התורה והיראה.

הרבנית מרת שרה גיטל קורנרייך ע"ה הייתה אשה גדולה וחשובה, מכריה מעידים כי תפילותיה המיוחדות היו לשם דבר. מידת החסד אצלה בלט מאוד כשהיא הקפידה תמיד להכניס אורחים באופן מופלא.

לפני תקופה היא חלתה ומצבה ידע עליות ומורדות, בשל החמרה במצבה הרפואי היא אושפזה בבית החולים 'לניאדו' שם בצאת השבת השיבה היא את נשמתה הטהורה ליוצרה.

המנוחה ע"ה זכתה להעמיד דורות ישרים ומבורכים בהם בניה, כ"ק האדמו"ר מקוסוב ויז'ניץ שליט"א וכ"ק האדמו"ר משידלובצא שליט"א. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו