מתלמידיו של הגאון מטשעבין זיע"א: הרה"ח רבי לייבל טייטלבוים ז"ל

המנוח הרב החסיד רבי לייבל טייטלבוים ז''ל זכה עוד להסתופף בצלו של הגאון מטשעבין זיע''א ממנו קנה תורה ויראה במשך שנים. לפני תקופה חלה המנוח ואט אט הלך ונחלש עד שבמהלך השבת האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה

ברוך דיין האמת: במהלך השבת האחרונה הלך לעולמו הרב החסיד רבי לייבל טייטלבוים ז"ל מחשובי וזקני חסידי מכנובקא בעלזא זאת לאחר יסורים קשים והוא בשנת התשעים וחמש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי לייבל טייטלבוים ז"ל זכה עוד להסתופף בצלו של הגאון מטשעבין זיע"א ממנו קנה תורה ויראה במשך שנים. כל חייו הרבה לספר על הימים בצלו של הגאון מטשעבין.

במשך חייו נקשר בעבותות של אהבה לכ"ק האדמו"ר מהר"א מבעלזא זיע"א. לאחר מכן עבר להתגורר באנטוורפן. שבבלגיה שם היה נערץ על כל מכריו. במשך שעות ארוכות הוא היה יושב בשטיב'ל המקומי כשהוא שוקד על התורה ועל העבודה במסירות נפש מופלאה.

לאחר מכן נקשר לכ"ק האדמו"ר ממכנובקא בעלזא שליט"א אשר חיבבו והעריצו עד למאוד. בשנים האחרונות הוא עבר להתגורר בירושלים שם הרבה לפקוד את הכותל המערבי שריד בית מקדשנו.

לפני תקופה חלה הרה"ח רבי לייבל טייטלבוים ז"ל ואט אט הלך ונחלש עד שבמהלך השבת האחרונה השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה לדאבון לבם של משפחתו הכבודה ומכריו הרבים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו