לאחר הפסקה של תשעה חודשים: האדמו"ר מבאיאן ערך 'טיש'

לרגל שבת מברכין חודש כסלו ערך האדמו"ר מבאיאן את שולחנו הטהור בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים זאת לאחר חודשים ארוכים של הפסקה. קודם ברכת המזון כיבד הרבי את בנו הצעיר של האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל בהגבהת הכוס. לאחר מכן נועדו השניים ביחידות

במהלך ליל השבת ערך כ"ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א טיש מיוחד בבית המדרש הגדול של החסידות ברחוב מלכי ישראל בירושלים זאת לאחר כתשעה חודשים בהם לא נערך טיש בעקבות המשך התפשטות נגיף הקורונה.

ל'חדשות JDN' נודע כי כבר מחודש אדר, שעה שהתחיל להתפשט נגיף הקורונה הפסיק כ"ק האדמו"ר מבאיאין שליט"א לערוך טישים בשבתות זאת מחשש לסכנה, כעת לרגל שבת מברכין חודש כסלו ערך האדמו"ר את שולחנו הטהור בבית המדרש הגדול של החסידות בירושלים.

במעמד ה'טיש' השתתפו חסידים רבים כשהם עוטים מסיכות ושומרים על כללי הזהירות. האדמו"ר אף נשא דברי חיזוק לקהל החסידים כשהתרגשות רבתית שוררת בקהל.

קודם ברכת המזון נרשמה אירוע מעניין שעה שכ"ק האדמו"ר מבאיאן שליט"א כיבד את הבה"ח שמעון מנחם פרידמן בנו הצעיר של כ"ק האדמו"ר מסאדיגורה זצוק"ל בהגבהת הכוס לברכת המזון. לאחר הטיש אף נועדו השניים ביחידות בחדרו של האדמו"ר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו