האדמו''ר מסערט ויז'ניץ בריקוד עם נכדו החתן בשמחת האירוסין שהתקיימה בחודש אדר האחרון

בשל הקורונה: חתונת הנכד הועתקה לארה"ב – האדמו"ר ערך לחיים טיש בחיפה

הלילה נערכה שמחת החתונה לנכדם המשותף של האדמורי''ם מויז'ניץ וסערט ויז'ניץ, הסב הרבי מסערט ויז'ניץ לא נסע לשמחה הגדולה זאת בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה. בשל כך ערך האדמו''ר טיש מיוחד בקריית החסידות בחיפה בזמן החופה שנערכה בארה''ב

אמש נערכה שמחת החתונה לנכדם המשותף של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א וכ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א, החתונה שמלכתחילה הייתה אמורה להתקיים בקריית החסידות בחיפה הועתקה לארצות הברית זאת בשל מגבלות הקורונה.

מדובר בשמחת החתונה לחתן הרב ישראל הגר בן הרה"צ רבי ברוך הגר שליט"א בן כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א וחתן כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א.

ל'חדשות JDN' נודע כי סב החתן כ"ק האדמו"ר מסערט ויז'ניץ שליט"א ערך אמש 'לחיים טיש' בבית מדרשו שבחיפה זאת לרגל השמחה הגדולה ובשל כך שנבצר ממנו ליטול חלק בשמחת החסידות.

יצוין כי האירוע התקיים על פי כללי הזהירות כאשר כלל המשתתפים עטו מסיכות ושמרו על כללי הריחוק. זאת על פי בקשתו של האדמו"ר שליט"א המזהיר כל העת להישמע להנחיות הזהירות.

מי שהמריא לשמחה בארצות הברית הוא הסב כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ שליט"א שהשתתף במהלך כל השמחה הגדולה ואף נשא דברים כהרגלו בקודש במעמד החופה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו