Yaakov Nahumi/Flash90

מרן שר התורה הורה לפתוח את בתי הספר לבנות: "לא יגרם ע"י שום נזק"

הרבנית קולדצקי מסרה בשם אביה מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כי יש לפתוח את כל מוסדות החינוך לבנות: "על המנהלות והמורות לעשות הכל בשביל למנוע הדרדרות של בנות ישראל ולפתוח את מסגרת הלימודים לכל הכיתות בזהירות האפשרית"

הרבנית לאה קולדצקי, בתו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט"א, הודיעה בשמו כי יש לפתוח את כל מוסדות החינוך לבנות.

במכתב שנשלח "למנהלות בתי הספר בית יעקב בארץ הקודש" כתבה הרבנית כי "בתקופה האחרונה אנו נמצאות במצב מאוד קשה כי ישנם כיתות שעדיין לא נפתחו, והבנות יושבות בבית ומשתעממות וכידוע השעמום מביא… והמצב של הרבה מהבנות גובל ממש בפגיעה בנפש".

"אבי מורי ר' חיים קניבסקי שליט"א אמר לי שעל המנהלות והמורות לעשות הכל בשביל למנוע הדרדרות של בנות ישראל ולפתוח את מסגרת הלימודים לכל הכיתות בזהירות האפשרית", מסרה בתו של מרן בשם אביה.

עוד כתבה מכתב בכתב ידה כי "הרב הוסיף ואמר שאחרי התפילה יגידו כל התלמידות כמה פרקי תהילים, ובירך שכל מי שיעשה כך לא ינזק כלל ולא יגרם ע"י שום נזק, ויזכו להרבות כבוד שמים ולנחת מכל יוצ"ח".

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

וווווואווווו הלווווואי מהפה של הרב לבורא עולם דיי כבר נמעס לי להיות בביץ זה פוגע בנפששש עושההה דכאון אין כמו שיגרה אבל שתהיה שגרה מבורכת אמןןן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו