ראשי החינוך העצמאי במעונו של ראש הישיבה השבוע

בהוראת מרן רה"י: מוסדות החינוך העצמאי יפתחו מחר את הלימודים

מרן הגרי''ג אדלשטיין הורה לראשי החינוך העצמאי לפתוח את מוסדות החינוך החל ממחר זאת לאחר תקופה ארוכה שהמוסדות היו סגורים זאת בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה. בהוראת ראש הישיבה הפתיחה מותנת בשמירה אדוקה על כללי הזהירות

לאחר חודשים שהמוסדות היו סגורים בשל המשך התפשטות נגיף הקורונה הורה מרן ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א כי כלל מוסדות החינוך העצמאי יפתחו מחר את שנת הלימודים תוך הקפדה יתירה על שמירת כללי הזהירות כנדרש.

ל'חדשות JDN' נודע כי מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א תמך בפתיחה שקטה של מוסדות החינוך ללא פרסום כבר לפני מספר שבועות, אך החריג את מוסדות החינוך העצמאי והורה להם לא לפתוח את הלימודים עד שהממשלה תאשר זאת באופן רשמי.

בשבועות האחרונים היו מספר ניסיונות לפתוח את מוסדות החינוך העצמאי אך מרן ראש הישיבה הגרי"ג אדלשטיין שליט"א קבע לא לפתוח כלל עד לקבלת אישור.

במוצאי השבת האחרונה עלו ראשי החינוך החרדי הרב אליעזר סורוצקין והרב מרדכי קרליץ למעונו של מרן ראש הישיבה הגרי"ג וקבלו הוראות איך לפתוח את החינוך העצמאי ללא גרימת נזק בריאותי.

במהלך השיחה חזר מרן ראש הישיבה שליט"א והדגיש מספר פעמים על חובת ההקפדה בחבישת מסכה כתנאי קודם למעשה לחזרה ללימודים.

על פי ההחלטות שהתקבלו על ידי מרן ראש הישיבה ונמסרו לראשי החינוך העצמאי כלל מוסדות החינוך העצמאי הן לבנים והן לבנות יפתחו מחר יום שלישי את הלימודים תוך שמירה קפדנית ביותר על מסכות וריחוק חברתי.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

אשרינו שיש לנו כאלה גדולי דור ביננו.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו