טרגדיה בויז'ניץ: בשיא פריחתו – האברך הצעיר הרב ברוך שמעון ויזל ז"ל

האברך הצעיר הרב ברוך שמעון ויזל ז''ל היה מחשובי צעירי האברכים בחסידות, כבר מצעירותו ניכר היה במידותיו המיוחדות. לאחר נישואיו עבר להתגורר בעיר עפולה בקהילת החסידות. לפני כשנה חלה במחלה קשה ומני אז סבל יסורים קשים ומרים עד לפטירתו בשעות האחרונות

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו בדמי חייו של האברך הצעיר הרב ברוך שמעון ויזל ז"ל מצעירי האברכים בחצר הקודש ויז'ניץ בעיר עפולה זאת לאחר שסבל יסורים קשים ומרים והוא בשנת העשרים ושלוש לחייו.

המנוח האברך הצעיר הרב ברוך שמעון ויזל ז"ל נולד לאביו הרה"ח רבי חיים מאיר ויזל מחשובי ונכבדי חסידי ויז'ניץ, בילדותו למד בתלמוד תורה של החסידות בבני ברק כבר שם ניכר היה במידותיו המיוחדות.

בימי בחרותו השתקע המנוח בישיבת החסידות בבני ברק שם זכה לחביבות מופלגת מרבותיו ראשי הישיבה, בהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו שתחי' כשהוא מקים את ביתו על אדני התורה והיראה בעיר עפולה שם מתגוררים קהילה גדולה מחסידות ויז'ניץ.

לפני כשנה חלה האברך הצעיר הרב ברוך שמעון ויזל ז"ל במחלה הקשה ומני אז סבל יסורים קשים ומרים כשהוא מצדיק עליו דין שמים באהבה, מצבו ידע עליות ומורדות עד שהיום השיב הוא את נשמתו ליוצרה.

המנוח הותיר אחריו את רעייתו האלמנה שתחי' ושתי בנות המבכות את לכתו של אביהם הנערץ. מסע ההלוויה יתקיים הבוקר בשעה 11:30 בקרית החסידות בבני ברק. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו