מזעזע: אם ושלושה ילדים עומדים להיזרק לרחוב בעיצומם של ימי החנוכה

בעיצומם של ימי החנוכה הגיעה קריאה בהולה לשולחנו של גדול הדור ר' חיים קנייבסקי שליט"א. בפנייה מספרת אם לשלושה ילדים המתגוררת בירושלים כי היא עומדת להיזרק לרחוב מכיוון שלא העבירה דמי שכירות מזה שלושה חודשים

לעזרה הקליקו כאן>>> 

הסיפור הכאוב החל לפני מספר שנים, כאשר האב הצעיר נטש את המשפחה ועזב לחו"ל.  האם נותרה עם 3 ילדים קטנים ואתגרים רבים שאין המקום לפרטם.

גדול הדור שמכיר את המשפחה מקרוב עודד אותם מפעם לפעם בדברי חיזוק וענה בכובד ראש לשאלות הקשות שהגיעו לפתחו.

כעת, פנתה האם בקריאה בהולה בה היא מתארת את הסבל הרב והאיום המרחף מעל ראשה:

"עם הבדידות שלי אני יכולה לנסות להתמודד אבל הלב שלי כשאני רואה את העיניים העצובות של הילדים. אני מנסה לרפד להם את הדרך כמה שאפשר אבל הידיים שלי כבולות. אני רוצה לפצות אותם ולמלא את החסר אבל אין לי כסף בשביל היום יום.

כבר למעלה משלושה חודשים שאני לא משלמת שכירות, לפני שבוע הודיע לי המשכיר שאם אני לא מצליחה לעמוד בשכר דירה הוא יצטרך למצוא שוכרים חדשים ולפנות אותנו מהדירה"

בעקבות כך פרסמו גדולי ישראל מכתב תמיכה בו הם קוראים לעם ישראל לבוא לעזרתם של אם ושלושה ילדים קטנים:

"לאחינו בני ישראל בקריאה נרגשת להצלת 3 נפשות יקרות, מירושלים עיה"ק מרדת שחת, אשר אביהם עזב והלך לו למדינת הים והם נותרו לבדם עם אמם כערער בערבה בלי תומך ומשען… ונקלעו למצוקה כלכלית קשה עד שעומדים לזרוק אותם מביתם לרחוב.

על כן נבקש מכל אחד להיות שותף במצווה גדולה זו של הצלת האם ושלושת עולליה הזועקים לעזרה….

וכל השותפים יהיה להם זכות להם ולדורותיהם אחריהם עד עולם ויזכו שימלא ה' כל משאלות ליבם לטובה, ויזכן לגדל צאצאיהם לתורה לחופה מתוך בריאות פרנסה והרחבה גדולה"

לתרומה הקליקו כאן>>> +

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו