תיעוד בלעדי: ראש ישיבת סלבודקה הגר"ד לנדא התחסן נגד הקורונה

מרן הגאון רבי דב לנדא שליט''א הגיע בשעה האחרונה להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה בקופ''ח בבני ברק. החיסון מגיע יממה לאחר שנחשף ב'חדשות JDN' כי ראש הישיבה התבטא באוזני מקורביו כי יש לבצע את החיסון ואין בכך שום סכנה. עד אמש רה"י נמנע מלהתייחס לנושא החיסונים

ראש ישיבת סלבודקה מרן הגאון רבי דב לנדא שליט"א הגיע בשעה האחרונה לקופת חולים 'מכבי' בבני ברק שם הוא התחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה – כך נודע ל'חדשות JDN'.

ראש הישיבה מרן הגאון רבי דב לנדא שליט"א יצא לפני שעה קלה ממעונו הסמוך להיכל ישיבת סלבודקה בבני ברק אל עבר קופת החולים בעיר שם הוא התחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה. בדבריו שב ואמר כי צריך להתחסן ואין בכך שום סכנה.

רק אמש חשפנו כאן כי ראש ישיבת סלבודקה הגאון רבי דב לנדא שליט"א התבטא למקורביו כי יש חובה להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה, מדובר באמירה נחרצת של ראש הישיבה אשר עד אמש לא התבטא בנושא החיסונים.

בשיחה עם מקורביו אמר ראש הישיבה כי יש חובה להתחסן בחיסון נגד נגיף הקורונה, לדבריו, "אין בזה שום סכנה, וזה ממש חובה". עוד הוסיף הגאון רבי דב לנדא שליט"א כי "שמעתי שראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שליט"א הורה להתחסן, גם הרב פירר שהוא מבין גדול בזה אמר שאין בזה סכנה, אין בזה סכנה".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו