המכתב שצמרר את גדולי ישראל – כל הפרטים

לפני כשבוע הגיע לשולחנם של גדולי ישראל מכתב מצמרר בו מפרטת נערה יתומה את מסכת חייה רוויות היגון, את המכתב העבירו נציגי וועד הרבנים שהעידו כי הם יכולים להעיד שהפרטים נכונים עד לכאב

בשולי הדברים מספרת הנערה כי היא עומדת להינשא בקרוב ומבקשת את ברכתם ועזרתם לקראת הדף החדש בחייה.

למכתב המלא הקליקו כאן>>>

"בית קטן ופשוט. אבא, אמא ו2 ילדות קטנות שכבר למדו יותר מידי על החיים. היו ימים בהם אמא יצאה מהחדר, הסתכלה על שיעורי הבית והחליקה לטיפה על הלחי והיו זמנים שהן שיחקו בחדר מדרגות כדי לא לשמוע את הבכי החנוק של אמא.

כאן גדלתי. במבט לאחור אני יודעת שאני ואחותי שרדנו רק אחת בזכות השנייה.

כשריקי הגיעה לגיל 18 אבא התחיל למהר, "אני רוצה שאמא תזכה לשמוח בחתונה שלך…" הוא אמר, ואנחנו השפלנו עיניים.

ריקי התחתנה, אמא הספיקה לראות אותה בשמלת כלה ורק אני עמדתי מאובנת מפחד:  אחותי היחידה עוזבת את הגורל המשותף שלנו ואני נשארת לבד לסעוד את אמא.

עכשיו הגיע תורי. אמא כבר לא איתנו ואבא לא מסוגל לדאוג לי לכלום. אין לי איך להגיע לחתונה ואני חייבת לבקש לכם עזרה" מסיימת הנערה.

נציגי ועד הרבנים שמכירים את הבית מקרוב מספרים כי לצערם המקרה הזה הוא רק אחד מתוך עשרות פניות שהגיעו אליהם על חתונות שאמורות להתקיים בחודש טבת.

ברכה משולשת נאמרה על ידי 3 מגדולי ישראל שלקחו על עצמם את עול נישואי היתומים וכך כותב כ"ק האדמו"ר מראחמיסטריווקא שליט"א:

"מצווה גדולה לעזור להוצאות חתונתם וכל התומכים יתברכו ממקור הברכות בבריאות גוף ונפש ובני חיי ומזוני והצלחה בכל העניינים".

אל ברכתו הצטרף מרן הגאון הגדול רבי דוד כהן שליט"א  מברך: "מי שיתרום לנישואי היתומים יזכה לס"ד, לחיים ארוכים ולהינצל ממחלות וצרות קשות"

ואף ר' ברוך מרדכי אזרחי כתב בזה הלשון: "התורמים לחתונות היתומים הללו יזכו לחיים של עושר ופרנסה ברווח ונחת מכל יוצאי חלציהם"

הברכות האלה לא נאמרו כלאחר יד, הם נכתבו בכובד ראש לכל שיעזור ליתומים האלה להגיע לחופה בלב שמח.

בואו נקשיב לקריאתם של גדולי הדור, נעזור להם לבנות עתיד מלא תקווה ועשרות זוגות יוכלו להתחיל בחיים מלאי שמחה.

לתרומה הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו