טרגדיה נוראה: פחות משנה אחרי אמה – ביתו של המשגיח נפטרה בדמי חייה

הלכה לעולמה הבחורה אסתר בילא פולק ע''ה ביתו של המשגיח הגה''צ רבי מאיר טוביה פולק שליט''א. בחודש אדר בשנה האחרונה נפטרה עליה אמה ע''ה לאחר יסורים קשים. לפני תקופה חלתה המנוחה במחלה קשה והערב השיבה את נשמתה ליוצרה למגינת לב

ברוך דיין האמת: מבית החולים 'שערי צדק' מגיעה בשעה האחרונה הידיעה המרה והקשה על פטירתה בטרם עת של הבחורה אסתר בילא פולק ע"ה זאת לאחר מחלה קשה והיא בשנת העשרים ואחת לחייה.

הבחורה הצדקנית אסתר בילא פולק ע"ה נולדה לאביה הגאון רבי מאיר טוביה פולק שליט"א המשמש כמשגיח בישיבת 'עטרת ישראל' לצעירים בירושלים. בבית זה היא קנתה מידות טובות ויראת שמים טהורה.

היא התחנכה בסמינר החדש בירושלים ואף הייתה מלמדת נערות צעירות לימודים. היא התבלטה במידות מיוחדות ובעיקר במידת החסד כשהיא עוזרת לכל חברותיה.

בחודש אדר בשנה האחרונה נפטרה אמה הרבנית מרת חיה ציפורה פולק ע"ה לאחר יסורים קשים. במשך כל תקופת חולייה של אמה היא התפללה עבורה רבות והורידה דמעות כמים לרפואתה השלימה.

לפני תקופה התמוטטה הבחורה אסתר בילא פולק ע"ה והיא הובהלה לבית החולים שם התגלתה המחלה הקשה בראשה ל"ע. היא נלחמה על חייה אך בשעה האחרונה היא השיבה את נשמתה הטהורה ליוצרה למגינת ולדאבון לב.

מסע הלוויתה תצא הערב בשעה 22:00 מבית ההלוויות 'שמגר' בירושלים אל עבר 'הר המנוחות שם תטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתה צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
3 תגובות
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

צער די ה תשלח את המשיח

ת.נ.צ.ב.ה

איזה צער…
המקום ינחם את אביה הצדיק ובני המשפחה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו