Yonatan SIndel/Flash90.

ככלות ה'שבעה': נתניהו שיגר מכתב תנחומים לראשון לציון – "ליבי דואב איתך"

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר מכתב תנחומים לראשל''צ הגאון רבי שלמה משה עמאר שליט''א. במכתבו כתב רה''מ "ליבי דואב איתך ואני מוסר את תנחומיי העמוקים. כהונתך הרמה כרבה הראשי של ירושלים תהיה בעבורך, בעזרת השם, מקור כח ועידוד"

ראש הממשלה בנימין נתניהו שיגר הערב (רביעי) מכתב ניחומים לראשון לציון הגרש"מ עמאר שליט"א רבה של ירושלים היושב שבעה על אחיו ז"ל שהסתלק לבית עולמו בשבוע שעבר.

במכתבו שהגיע לידי 'חדשות JDN' כותב ראש הממשלה. "לכבוד הרב שלמה משה עמאר. מכובדי הראשון לציון ידידי היקר. קבלתי בצער את הבשורה המרה על פטירת אחיך, ברוך מרדכי אדרי ז"ל. ליבי דואב איתך ועם משפחתך הנכבדה, ואני מוסר לכם את תנחומי העמוקים".

"ברוך היה אדם שאהבת ישראל מילאה את ליבו. הוא השתייך לקהילה הדתית בפרדס חנה, שאף להגדיל תורה ולאדירה, ופקד בקביעות את בתי הכנסת ביישובו. בד בבד הוא עסק בנתינה לכל נזקק ונצרך".

עוד כתב ראש הממשלה, "בתקופת מחלתו החליט ברוך לשמור על רוח איתנה. אני יודע שהספקת להיפרד ממנו בבית החולים, מתוך אהבה ואחווה. לדאבון לב שתי יממות לאחר מכן הוא הלך לעולמו. חבל על דאבדין".


מקורבם של גדו"י הרב יהודה חזן מגיש את המכתב לראשל"צ

ראש הממשלה הוסיף: "הרב עמאר ידידי היקר, ברגע קשה זו אני מבקש לחזק אותך ואת כל קרוביך. מי ייתן שתמצאו נחמה בהמשך השמירה על לכידות המשפחה, ובעשייתכם החשובה למען הכלל. כהונתך הרמה כרבה הראשי של ירושלים תהיה בעבורך, בעזרת השם מקור כח ועידוד".

המקום ינחם אתכם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים ולא תוסיפו לדאבה עוד. עימך ביגונך בנימין נתניהו", סיים ראש הממשלה את מכתבו. המכתב נששלח ע"י מקורבם של גדולי ישראל הרב יהודה חזן שהעביר לראשון לציון את המכתב בשעה האחרונה.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו