צילום: פלאש 90

ראש הישיבה הורה: "לסגור את כלל מוסדות החינוך בסגר – גם תלמודי תורה"

בשעה האחרונה הורה ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז שליט''א כי כלל מוסדות החינוך שתחת נשיאותו ייסגרו בימי הסגר המלא. בדבריו הורה כי אף תלמודי התורה ייסגרו. ראש הישיבה ציין כי למרות זאת המנהלים והמחנכים צריכים לשמור על קשר חם עם התלמידים

ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז שליט״א, הורה בשעה האחרונה למנהלי מוסדות החינוך שבנשיאותו כי עליהם לסגור את שעריהם ללא יוצא מן הכלל זאת לקראת הסגר המלא שיתחיל מחר בחצות.

בשיחה עם מנהלי המוסדות, קרא ראש הישיבה להישמע להוראות משרד הבריאות ולסגור את כל מוסדות החינוך לבנות ולבנים ללא כל התחכמות. "מדובר בפיקוח נפש, שאפילו על ספק מחללים שבת" אמר ראש הישיבה לשואלים, תוך שהוא מבקש מהם לשמור גם מרחוק על התלמידים.

"על אף הריחוק הפיזי, על כל מנהל וכל מחנך או מורה, לשמור על קשר חם עם התלמידים ולדאוג לרוחניותם וגשמיותם. אסור לנו להפקיר את התלמידים, גם לא בשעות אלו של הסגר, שנגזר עלינו לסגור את שערי מוסדות החינוך". קבע ראש הישיבה.

בשעות אלו, פונים נאמני ביתו של ראש הישיבה לכל מנהלי המוסדות שבנשיאותו, ומדגישים כי ההוראה הינה חד משמעית, ללא יוצא מן הכלל.

יצוין כי למוסדותיו של ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מאזוז מסונפים עשרות מוסדות בכל הארץ, הכוללים מעונות יום לילדים, גני ילדים, תלמודי תורה וסמינרים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו