אבל בחסידות באבוב: נכדו של בעל ה'קדושת ציון' זיע"א חלה ונפטר

הרב החסיד רבי חיים הערשל הלברשטאם זצ"ל היה מחשובי חסידי באבוב, במשך כל חייו הוא שקד על התורה ועל העבודה במסירות נפש מופלאה. מכריו מספרים כי חוץ מעסק התורה לא עניין אותו דבר מהעולם הזה. עם השנים הלך המנוח ונחלש עד להסתלקותו במהלך השבת

ברוך דיין האמת: עם צאת השבת בארצות הברית מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי חיים הערשל הלברשטאם זצ"ל אשר היה מזקני וחשובי חסידי באבוב ונכדו של האדמו"ר בעל ה'קדושת ציון' זיע"א זאת לאחר יסורים קשים והוא בשנת התשעים לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי חיים הערשל הלברשטאם זצ"ל היה מחשובי חסידי באבוב, במשך כל חייו הוא שקד על התורה ועל העבודה במסירות נפש מופלאה. מכריו מספרים כי חוץ מעסק התורה לא עניין אותו דבר מהעולם הזה.

הרה"ח רבי חיים הערשל הלברשטאם זצ"ל היה נכדו של האדמו"ר בעל ה'קדושת ציון' זיע"א, שמו הלך לפניו ורבים היו מתקבצים סביבו לשמוע ממנו דברי חכמה ומוסר, הוא הסתופף רבות בצלם של כ"ק האדמורי"ם מבאבוב שליט"א כשהוא זוכה לחביבות רבה מצידם.

עם השנים הלך המנוח ונחלש ובשנים האחרונות הוא התקשה אף להתנייד, במהלך השבת חלה הידרדרות במצבו עד שסמוך ליציאת השבת הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו