טרגדיה באחיסמך: האברך הצעיר הר"ר צדוק פש נפטר לאחר יסורים קשים ומרים

המנוח הר"ר צדוק פש ז"ל נולד להוריו בעיר בני ברק, בבחרותו למד בישיבת גרודנא באר יעקב שם קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה שליט"א. לפני תקופה הוא חלה במחלה הקשה ל"ע, רבים קרעו שערי שמים לרפואתו אך נגזרה הגזירה והבוקר השיב הוא את נשמתו ליוצרה

ברוך דיין האמת: בשעות האחרונות מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של האברך הצעיר הר"ר צדוק פש ז"ל מחשובי התלמידי חכמים שבאחיסמך זאת לאחר שנות יסורים קשים ומרים והוא בשנת העשרים וארבע לחייו.

המנוח הר"ר רבי צדוק פש ז"ל נולד להוריו בעיר בני ברק, בבחרותו למד בישיבת גרודנא באר יעקב שם קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה שליט"א.

כבר בתור בחור צעיר ניכר היה המנוח במידותיו הנאצלות וביראת השמים הטהורה שלו, בחורים רבים מספרים כי תפילותיו היו נאמרות במתינות כמונה מעות.

שקיעותו הרבה בלימוד הייתה לשם דבר, בכל שנותיו בישיבה הוא זכה לחביבות רבה מצד ראשי הישיבה ולא בכדי, הוא השקיע את כל כוחותיו בעסק התורה, עד כלות הכוחות ממש.

לפני תקופה הוא חלה במחלה הקשה ל"ע, רבים קרעו שערי שמים לרפואתו אך נגזרה הגזירה והבוקר השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב.

המנוח הר"ר צדוק פש ז"ל הותיר אחריו את הוריו שיחי', את רעייתו האלמנה ותינוק קטן הממאנים לעכל את הטרגיה הנוראה. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

רבי צדוק פש עליו השלום. נא לשלוח אלי שם האלמנה. ומס. טלפון. בסד ובלן לצדקה

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו