צילום: וידאו סיטי

ראש הישיבה במכתב נחרץ: "חובה על האברכים להתחסן נגד הקורונה"

הגאון רבי מאיר מאזוז יוצא במכתב חריג לראשי הכוללים והמוסדות בו הוא מורה כי כלל האברכים צריכים להתחסן כהוראת הרופאים. במכתבו מציין ראש הישיבה כי "הודו לה' כי טוב" זה בגימטריא 'חיסון'. "החיסון הציל ומציל מליוני בני אדם" • המכתב המלא

ראש ישיבת 'כסא רחמים' הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א יוצא במכתב חריג לראשי הכוללים והמוסדות שתחת נשיאותו ומורה כי חובה על כל אברך שבא ללמוד בכוללים להתחסן כמצוות הרופאים. במכתבו מציין ראש הישיבה כי החיסון הציל ומציל מליוני בני אדם ממוות.

במכתבו שהגיע לידי 'חדשות JDN' כותב ראש הישיבה, "לכבוד ראשי הכוללים ומוסדות תורה וחסד ה' עליכם תחיו. באשר עדיין הספיקות וספקי ספיקות משתוללים במחוזותינו לגבי החיסון מהקורונה, שבחסדי שמים תוך מספר חודשים נתגלה החיסון המתאים שהציל ומציל מליוני בני אדם ממוות ממש".

עוד מוסיף הגאון רבי מאיר מאזוז שליט"א, "הודו לה' כי טוב בגימטריא חיסון כי לעולם חסדו, חובה על כל אברך שבא ללמוד בכוללים שלכם להתחסן כמצוות הרופאים כמשפט וכחוקה".

את מכתבו המיוחד מסיים ראש הישיבה בברכה כי "ולכל בני ישראל יהיה אור במושבותם, בריאות איתנה ושמחה רבה לאורך ימים ושנות חיים, ליהודים הייתה אורה ושמחה וששון ויקר, אמן כן יהי רצון".

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו