אמת, יש אחת: הצדקה המהודרת ביותר בפורים

קופות צדקה יש הרבה, אביונים לצערנו נמצאים בכל קרן רחוב, אבל קופת צדקה שהתמנתה לשליח ע"י גדול הדור להעברת מתנות לאביונים – יש רק אחת!

קופות צדקה יש הרבה, אביונים לצערנו נמצאים בכל קרן רחוב, אבל קופת צדקה שהתמנתה לשליח ע"י גדול הדור להעברת מתנות לאביונים – יש רק אחת!

במהלך השנה בודק מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א יחד עם רבני ועד הרבנים אלפי פניות של נזקקים. בין הטפסים שמובאים לפניו יש חולים, אלמנות ויתומים, משפחות עם רקע סוציאלי קשה וגם אנשים רגילים שמצאו את עצמם ביום בהיר חסרי כל.

כעת, ימים ספורים לפני פורים וגדול הדור רבי חיים קנייבסקי שליט"א מורה לכל השואלים: "הריני ממנה את ועד הרבנים לענייני צדקה בארץ הקודש לשלוחי דידן לקיים מצוות מתנות לאביונים באופן מהודר ביום הפורים וכן ראוי לכל אחד לנהוג"

לתרומה הקליקו כאן>>>

מאחורי כל פנייה מסתתר עבר כואב והתמודדות עם שגרת חיים קשה לתיאור:

"ברחנו מאיראן עם עשרה ילדים. בעלי ישב שם כמה שנים בכלא ויצא מצולק פיזית ונפשית, חשבתי שבארץ נוכל לפתוח דף חדש אבל הטראומה רודפת אחרינו לכל מקום.  אני מתקשה לפרנס את הילדים, הרבה מקומות סוגרים לי דלתות בגלל השוני וההגירה…ואנחנו רעבים ללחם"

בטופס אחר פונה אם צעירה מאלעד ומספרת: " בעלי קיבל אירוע מוחי ונתר משותק בחצי גוף, כבר כמה שנים שאני מתמודדת לבד, מגדלת את הילדים ודואגת לו לתרופות וטיפולים. יש לי ארבעה ילדים קטנים בבית, אני לא יכולה להרשות לעצמי לקנות להם אפילו תחפושות לפורים"

מרן שר התורה רבי חיים קניבסקי שליט"א שמדריך את  ועד הרבנים בכל צעד ושעל יצא בהוראה גורפת: קופת הצדקה של ועד הרבנים היא המקום הראוי והמהודר ביותר לתרומת מתנות לאביונים, עליהם אני סומך את ידי , אותם אני ממנה לשליח וכך ראוי לכל אחד לנהוג.

להעברת מתנות לאביונים בו ביום הקליקו כאן>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו