צילום: קובי הר צבי

נשיא המועצת ביקר בת"ת ושימש כסנדק בברית לנינו • צפו

מאות תלמידי ת"ת "סוכת דוד" קיבלו בהתרגשות את מרן הגאון חכם שלום כהן שליט"א, שהגיע לסיור של כבוד במבנה הת"ת בירושלים • במסגרת ביקורו שימש מרן כסנדק בברית לנינו שהתקיימה במקום, כשבסיומה בירך את תלמידי הת"ת, המנהל וצוות המלמדים • קובי הר צבי מגיש גלריה

התרגשות אחזה את תלמידי ת"ת "סוכת דוד" בעת ביקורו של מרן הרב הגאון חכם שלום כהן שליט"א. התלמידים קיבלו את הגר"ש בדגלים ובשירת "שאו שערים ראשיכם". לאחר מכן נכנס מרן שליט"א לבית המדרש במבנה הת"ת לתפילת מנחה עם מאות התלמידים.

בסיומה של התפילה פתח בדברים המנהל הרב יעקב בצרי שליט"א, בהם עמד על הזכות הגדולה שמרן שליט"א בא לבקר בת"ת ולשמש כסנדק בברית קודש לנינו נ"י.
יצוין כי אבי הבן הרב יעקב יצחק ישועה שליט"א, הוא אחד מהבוגרים החשובים בת"ת, שזכה בתור תלמיד לסיים את כל ששה סדרי משנה בעל פה, מה שהיווה השראה עבור התלמידים ששואפים לסיים אף אם את ש"ס המשניות בבחינת "קנאת סופרים תרבה חכמה".
במרכז האירוע נשא דברים מרן שליט"א שם הדגיש את חשיבות לימוד התורה של תשב"ר דווקא בימים אלו של מגיפת הקורונה. "לימוד יכול למנוע כל נזק וכל פגע, ושבעזרת ה' תסתיים המגפה ותחלוף מאיתנו במהרה", אמר הגר"ש. בסיום דבריו ברך מרן את המנהל ואת כל צוות רבני הת"ת והתלמידים.

לאחר מכן התקיימה הברית, כאשר המוהל הוא הרה"ג רבי ראובן אלבז שליט"א, ראש ישיבת אור החיים, והסנדק מרן ראש הישיבה שליט"א. התינוק נקרא אלעזר מנחם ע"ש מרן הגאון רבי אלעזר מנחם שך זצוק"ל.

צפו בתיעוד מהאירוע המרגש. צילום: קובי הר צבי

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו

Hide picture