ארכיון

פחות משבוע לבחירות: ה'מועצת' התכנסה לישיבת חירום בירושלים

אדמור''י המועצת של אגודת ישראל התכנסו הערב בירושלים בכדי לדון על שלל נושאים העומדים על הפרק ולקראת מערכת הבחירות הגורלית. האדמורי''ם שוחחו בחדר הסגור ובהמשך נכנסו נציגי אגו''י בכנסת. האדמו''ר מבעלזא לא השתתף מחמת חולשתו

גדולי האדמורי"ם חברי מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל התכנסו הערב (רביעי) בבית הספר 'בית מלכה' בירושלים בכדי לדון על שלל נושאים גורליים העומדים על הפרק ולקראת מערכת הבחירות שתתקיים בעוד פחות משבוע, ביום שלישי הקרוב.

בשעה 19:00 החלו האדמורי"ם להגיע בזה אחר זה לאולם הכינוס, במקום נכחו האדמורי"ם מגור, ויז'ניץ, צאנז, באיאן, סערט ויז'ניץ ומודזי'ץ אשר ישבו יחד ושוחחו שעה ארוכה לקראת הבחירות הגורליות, הכינוס נערך בדלתיים סגורות במשך שעה ארוכה.


צילום: מועצת הקהילות אגו"י

לאחר מכן נכנסו אל החדר נציגי אגודת ישראל והציגו בפני האדמורי"ם את המצב לאשורו, האדמורי"ם הביעו שוב את החובה לצאת ולהצביע ביום שלישי הקרוב לרשימת יהדות התורה שסימנה ג'.

יצוין כי כ"ק האדמו"ר מבעלזא שליט"א לא השתתף בכינוס לאחר שנבצר ממנו להגיע, במקום זאת שלח האדמו"ר מכתב מיוחד לכינוס בו הוא מתנצל על אי הגעתו, במכתבו מוסיף האדמו"ר דברים ברורים נוכח חובת השעה בהצבעה ביום שלישי הקרוב, י' ניסן.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

מרגש ומיוחד מאוד. אור זרוע לצדיק.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו