אבל בישיבת ויז'ניץ: הר"מ האהוב שהרביץ תורה ויראה במשך שישים שנה – נפטר

במהלך הלילה האחרון הסתלק לבית עולמו הגאון רבי יוסף מנחם גוטליב זצ''ל אשר שימש במשך שנים כאחד מראשי ישיבת ויז'ניץ, למרות שהוא השתייך לזרם הליטאי הכניסו האדמו''ר בעל ה'ישועות משה' זיע''א לשמש כר''מ בישיבת החסידות. תפילותיו הזכות ועומק עינו היו לשם דבר

ברוך דיין האמת: בשעות הבוקר המוקדמות היום מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הגאון רבי יוסף מנחם גוטליב זצ"ל אשר היה מראשי ישיבת חסידות ויז'ניץ והוא בשנת השמונים ושבע לחייו.

המנוח הגאון רבי יוסף מנחם גוטליב זצ"ל היה אדם משכמו ומעלה, על אף שהוא השתייך לזרם הלטאי, הכניסו כ"ק האדמו"ר בעל ה'ישועות משה' מויז'ניץ זיע"א לפני שישים שנה לכהן כר"מ בישיבת בית ישראל ודמשק אליעזר של החסידות.

הכנסתו לתפקיד היה יחד עם גדולי עולם נוספים כמו מרן הגאון רבי נסים קרליץ זצ"ל, הגאון רבי גדליה נדל זצ"ל ויבלחט"א הגאון רבי יעקב דוד איראם שליט"א המכהן כר"מ עד עצם היום הזה ממרומי גילו המופלג.

המנוח זצ"ל כיהן ברמה כר"מ עד נעילת זמן החורף האחרון. התנהג בחסידות כל ימיו, הקפיד על מקווה מידי בוקר, ואף פיאר את אירועי החסידות, וכן את הטישים של האדמורי"ם כאשר כמים פנים לפנים הראו כלפיו אותות חיבה מיוחדים.

בתחילת התפשטות נגיף הקורונה נדבק הגאון זצ"ל בנגיף אך בחסדי שמים הוא החלים מכך לגמרי, בתקופה האחרונה חש בטוב אך בלילה האחרון חש הוא שלא בטוב ולפתע השיב הוא את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב.

מהלויתו תצא בשעה 12 בצהרים מביתו ברחוב קהילות יעקב 17 בני ברק, ותעבור דרך היכל ישיבת ויז'ניץ המעטירה בקרית ויז'ניץ בבני ברק בדרכה להר הזיתים בירושלים שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו