אבל כבד: ראש הישיבה הגאון רבי אברהם סטפנסקי זצ"ל נפטר לאחר יסורים קשים

הגאון רבי אברהם סטפנסקי זצ"ל למד בבחרותו בישיבת חברון בירושלים שם קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה. כבר אז שמו הלך לפניו כמתמיד גדול וכבעל כשרון וידע בכל תחומי הלימוד. ברבות השנים הוא פתח את ישיבת נתיבות יעקב בירושלים. לאחר מחלה קשה הוא נפטר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה מבית החולים 'שערי צדק' בירושלים על פטירתו של ראש ישיבת נתיבות יעקב בעיר הגאון רבי אברהם סטפנסקי זצ"ל זאת לאחר יסורים קשים ומרים והוא בשנת השבעים וחמש לחייו.

הגאון רבי אברהם סטפנסקי זצ"ל למד בבחרותו בישיבת חברון בירושלים שם קנה תורה ויראה מרבותיו ראשי הישיבה. כבר אז שמו הלך לפניו כמתמיד גדול וכבעל כשרון וידע בכל תחומי הלימוד.

בהגיעו לפרקו הוא נישא לרעייתו שתחי' והוא החל להתגורר בשכונת סנהדריה בירושלים, מיד לאחר נישואיו הוא קיבל הצעות לשמש כמרביץ תורה ולאחר זמן הוא החל לשמש כמגיד שיעור בישיבת קמניץ בירושלים.

עם השנים הוא הקים את ישיבת נתיבות יעקב בעיר, ישיבה אשר קנתה לה שם של כבוד בדרכה היחודית. כל חייו הוא המשיך את דרך רבותיו מישיבת חברון שחינכו על מהות 'גדלות האדם'.

לפני תקופה חלה ראש הישיבה במחלה הקשה ומאז מצבו ידע עליות ומורדות. בתחילת השבוע האחרון הוא אושפז בבית החולים 'שערי צדק' בירושלים שם הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.



לפניות ולשליחת חומרים בנושא "ברוך דיין האמת" ניתן לשלוח לכותב השורות במייל: [email protected]

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו