הונגריה: הגוי שעשק את מארגני ההילולא של הצדיק מקערעסטיר – מת בחטף

ההכנות מגיעות לישורת האחרונה לקראת יומא דהילולא קדישא, אז יפקדו המונים את המקום בתפילות ותחנונים, כאשר השיא יירשם במעמד התפילה המיוחד עבור תומכי ארגון 'רב להושיע', המנוהל על ידי נכדי הצדיק וממשיכי דרכו, אשר מפיץ את מורשתו הקדושה בהשבעת תינוקות רעבים ופעולות החסד הכבירות של הצדיק, כפי בחיים חיותו

נכדי הצדיק מקערעסטיר ראשי ארגון 'רב להושיע', עזבו השנה מוקדם מהרגיל את הארץ, כדי להיערך מראש, לקראת יומא דהילולא קדישא של הצדיק הרה"ק רבי ישעיה בן רבי משה מקערעסטיר זי"ע שיחול בג' אייר הבעל"ט.

ההיערכות המוקדמת נדרשה, בעקבות מותו הפתאומי של הגוי המתורגמן ששימש כנציג מול הרשויות והפקיע שערים בשנים האחרונות והפסיק לעשות את מלאכתו באמונה. פטירתו הפתאומית בגיל 52, היכתה גלים בהונגריה, והגבירה את הצורך בהיערכות המוקדמת האמורה מטעם נכדי הצדיק.

בנוסף, מכיוון שנכדי הצדיק את הלוגיסטיקה מול הרשויות, הם נדרשו לטפל בכך מוקדם מאד השנה. נכדי הצדיק מקערעסטיר וראשי ארגון 'רב להושיע', השקיעו השנה מאמץ מיוחד כדי להקדים את בואם לעיירה קערעסטיר, על מנת להתחיל בהיערכות מוקדמת לקראת יומא דהילולא, כדי ששום קושי ביורוקרטי לא יעכב את בואם למקום, כפי שקרה בשנה שעברה בעקבות ההתפשטות הפתאומית של נגיף הקורונה.

ההכנות מגיעות לישורת האחרונה לקראת יומא דהילולא קדישא, אז יפקדו המונים את המקום בתפילות ותחנונים, כאשר השיא יירשם במעמד התפילה המיוחד עבור תומכי ארגון 'רב להושיע', המנוהל על ידי נכדי הצדיק וממשיכי דרכו, אשר מפיץ את מורשתו הקדושה בהשבעת תינוקות רעבים ופעולות החסד הכבירות של הצדיק, כפי בחיים חיותו.

שיאו של מעמד התפילה הכביר והבוקע רקיעים, יגיע ביום ההילולא טרם פנות הערב, בהשתתפות הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א שירעיש עולמות בתפילתו מארץ ישראל ויצטרף למניין נכדי הצדיק שיעתירו את תפילותיהם הנלהבות בציונו הקדוש של זקינם הצדיק מקערעסטיר.

זה הזמן להביא את כל המצוקות אל הצדיק מקערעסטיר. הצדיק הרחמן מקשיב ורואה, ומשפיע מישועתו לכל דצריך כל מילי דמיטב. רק צריך לבוא ולבקש.

החיבור לפעילות החסד באמצעות נכדיו בארגון 'רב להושיע', מהווה ערובה לישועה מובטחת, כפי שהצדיק הבטיח קודם מותו, כי כאשר מסורת החסד תמשיך כפי שהיתה בחייו, גם הישועות ימשיכו ביתר שאת.

זה הזמן לפנות למוקד הישועות של ארגון 'רב להושיע' של נכדי הצדיק, ולחתום על שותפות של אמת בכל פעולות החסד של הצדיק מקערעסטיר! לחצו כאן>>>

לחצו כאן >>>>

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו