אבל בעיר בת ים: סמוך לשבת – זקן הרבנים במקום הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל

המנוח הגאון רבי משה חי מזרחי זצ''ל היה מגדולי הרבנים בעיר בת ים, במשך שנים רבות הוא שימש כרב בעיר במסירות מופלאה וביד רמה. כל תושבי העיר חיבבו והעריצו אותו עד למאוד. תלמידיו מספרים ל'חדשות JDN': "הוא היה כמו אבא שלנו, פטירתו תותיר אצלנו חלל עצום"

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה על פטירתו של הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל אשר היה זקן רבני העיר בת ים ואשר הפיץ תורה ויראה במקום במשך שנים רבות והוא בשנת התשעים ושתיים לחייו.

המנוח הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל היה מגדולי הרבנים בעיר בת ים, במשך שנים רבות הוא שימש כרב בעיר במסירות מופלאה וביד רמה. כל תושבי העיר חיבבו והעריצו אותו עד למאוד.

תלמידיו מספרים ל'חדשות JDN' כי הרב זצ"ל היה איש האשכולות, "בכל אירוע שהרב נכח בו הוא היה נושא דברים מרוממים, כולם אהבו אותו, הוא היה כמו אבא שלנו, פטירתו תותיר אצלנו חלל עצום", הם אומרים.

בתקופה האחרונה הלך המנוח ונחלש עד שהיום ערב שבת קודש הוא השיב את נשמתו הטהורה ליוצרה למגינת לב.

יו"ר תנועת ש"ס שר הפנים אריה דרעי מסר עם פטירתו, "בלב כואב ושבור נתבשרתי על פטירתו של ידידי זקן רבני העיר בת-ים, הגה"צ רבי משה חי מזרחי זצ"ל".

"רבי משה הקים עולה של תורה עשרות בשנים במסירות נפש בעיר בת-ים עוד כשהייתה מדבר שממה רוחנית, יחד עם רעייתו הרבנית שתחי' בת-ים נהפכה למקום של תורה וחסד, בזכותו צמחו דורות שלמים של ת"ח".

"בשם תנועת ש"ס אנו שולחים תנחומים למשפחה המכובדת, ורפו"ש לרעייתו הצדקת, מן השמיים תנוחמו ולא תוסיפו לדאבה עוד. יהי זכרו ברוך ויהי רצון שהצדיק יהיה מליץ יושר על כל עם ישראל".

מסע הלוויתו של הגאון רבי משה חי מזרחי זצ"ל תצא הצהריים בבית החיים בעיר בני ברק שם ייטמן למנוחת עולמים. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

לפניות ולשליחת חומרים בנושא "ברוך דיין האמת" ניתן לשלוח לכותב השורות במייל: [email protected]

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו