לראשונה מאז ההכתרה: האדמו

לראשונה מההכתרה: האדמו"ר מפיטסבורג יערוך את ל"ג בעומר בלוס אנג'לס

כ''ק האדמו''ר מפיטסבורג זצ''ל נהג בכל שנה להמריא לארה''ב לל''ג בעומר שם בלוס אנג'לס הוא ערך את ההדלקה, כעת לאחר פטירתו הוזמן בנו הרבי שליט''א להמשיך במנהג זה. מדובר במסע ראשון של האדמו''ר לארה''ב לראשונה מאז הכתרתו בחול המועד סוכות האחרון

כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א צפוי להמריא מחר (רביעי) לארצות הברית זאת במסגרת מסע הקודש הראשון בארה"ב, לטובת חיזוק וביסוס מוסדות החסידות בארץ הקודש.

מסעו של הרבי מפיטסבורג לארה"ב מעורר התרגשות רבה בקרב חסידי ואוהדי בית פיטסבורג שבארה"ב, כשמסע זה הוא הביקור הראשון של האדמו"ר מעת עלותו על כס ההנהגה לאחר פטירתו של אביו כ"ק האדמו"ר זצ"ל במהלך חול המועד סוכות האחרון, בעיצומה של מגפת הקורונה.

כ"ק מרן האדמו"ר מפיטסבורג זצוק"ל נהג בכל השנים לשהות בל"ג בעומר בקרב הקהילה החרדית בלוס אנג'לס שבמערב ארה"ב, שם מתגוררים רבים מחסידי ואוהדי חצר הקודש פיטסבורג, כשהאדמו"ר זצ"ל היה מתכבד במעמד ההדלקה המרכזית בעיר.

בשל כך פנו בקהילה היהודית לבנו וממלא מקומו כ"ק האדמו"ר מפיטסבורג שליט"א, להמשיך את מנהגו הקבוע של אביו זצ"ל, ולערוך בעיר את ל"ג בעומר בהדלקה ובמעמד המיוחד שנערך לאחר מכן, בעריכת הטיש ובמעמדי החלאק'ס.

האדמו"ר מפיטסבורג צפוי לשהות בארה"ב במשך כשבועיים ימים, במהלכם צפוי האדמו"ר לשהות כשבוע ימים בניו יורק, שם ייכנסו אליו לראשונה, למתן קוויטלא'ך ולהזכרה חסידי ואוהדי החצר, כאשר עקב מגפת הקורונה, לא יכלו לממש את רצונם ולהגיע לארץ לחסות בצל האדמו"ר.

כמו כן במהלך השבועיים צפויים להיערך מספר דינרים ומגביות עבור המוסדות בארה"ק, בשב"ק 'אחרי מות – קדושים' יתאכסן הרבי אצל בני משפחתו, בבית ש"ב דודו כ"ק מרן אדמו"ר מאוסטרובה-קאלושין שליט"א סידירהוייסט ניו יורק.

לאחר מכן ימשיך האדמו"ר בטיסה ללוס אנג'לס שם כאמור צפוי האדמו"ר לשהות בל"ג בעומר. וישוב לארה"ק לקראת שבת פר' במדבר.

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו