צילום: זק''א תל אביב

האסון בבני ברק: ראש הכולל שהיה מחשובי חסידי גור התמוטט במקווה ונפטר

המנוח הרה''ח רבי יהודה וייס זצ''ל שימש במשך שנים כראש כולל בהלכה בעיר, שמו הטוב הלך לפניו כעובד השם אמיתי. המנוח היה אדם נוח לשמים ונוח לבריות וכולם רצו להיות בקרבתו. הבוקר כשהגיע לטבול במקווה הטהרה למרבה הצער הוא טבע ונפטר

ברוך דיין האמת: בשעה האחרונה מגיעה הידיעה המרה והקשה על פטירתו של הרב החסיד רבי יהודה וייס זצ"ל מחשובי חסידי גור בעיר בני ברק זאת לאחר שטבע בבור המקווה הבוקר ברחוב חפץ חיים בעיר והוא בשנת השבעים ושלוש לחייו.

המנוח הרב החסיד רבי יהודה וייס זצ"ל היה מחשובי ונכבדי חסידות גור, לפני שנים רבות הוא החל לעמוד בראשות כולל חושן משפט שהקים בעיר בני ברק.

הוא זכה לכבוד גדול ורבים ראו בו התלמיד חכם גדול ויוצא דופן, שמו הטוב הלך לפניו כאיש צדיק וירא שמים מרבים. תפילותיו היו נאמרות במתינות כמונה מעות במשך שעה ארוכה.

מכריו מספרים ל'חדשות JDN' כי המנוח היה אדם שנוח לשמים ונוח לבריות, "מעולם לא ראינו אותו כועס או צועק על מישהו, תמיד דיבורו היה בנחת וכולם אהבו להיות בסביבתו".

הבוקר הגיע הרה"ח רבי יהודה וייס זצ"ל לטבול במקווה הטהרה ברחוב חפץ חיים בעיר שם למרבה הצער הוא טבע, כוחות ההצלה שהוזעקו למקום נאלצו לקבוע את פטירתו למגינת ולדאבון לב. תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

טרגדיה בבני ברק: גבר בן 73 טבע במקווה; מותו נקבע במקום

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו