זעזוע: קטינים חיללו את קברו של רב העיר צפת – ונעצרו

תושבים שהשתתפו השבוע בהלוויה בבית העלמין בצפת, גילו למרבה הזעזוע כי קברו של רבה לשעבר של העיר, הגאון הרב לוי ביסטריצקי זצ"ל – חולל • היום מעדכנת המשטרה על מעצרם של שני קטינים, תושבי צפת ומגדל העמק

תושבים שהשתתפו השבוע בהלוויה בבית העלמין, וחלפו סמוך לקברו של הרב לוי ביסטריצקי זצ"ל, הבחינו בהשחתה של מצבתו, והזעיקו את המשטרה. שוטרים שהגיעו לחלקת הקבר אספו ממצאים ונפתחה חקירה בניסיון למצוא את זהות הפושעים.

מעשה ההשחתה בוצע באמצעות אבנים, איתן גורדו המילים שלא מצאו חן בעיני האלמונים – "זי"ע". "מדובר במעשה חמור ביותר", אומר גורם חב"די בעיר צפת. "למרבה הצער הרב נרדף גם בחייו, וכעת מחללים גם את המצבה לאחר פטירתו?! מקווים שהמשטרה תגיע במהירות לפושעים".

מדוברות המשטרה נמסר היום כי התקבלה במשטרת ישראל תלונה על ידי בנו של הרב לוי ביסטריצקי ז"ל שכיהן בתפקיד רב העיר צפת,אודות השחתת קברו של אביו.

שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירת הארוע,הגיעו לזירה וביצעו מספר פעולות אשר הובילו לזהות החשודים במעשה. אתמול  בוצע מעצר של 2 קטינים החשודים בביצוע המעשה. החשודים בני 15 תושבי צפת ומגדל העמק הובאו להמשך חקירתם בתחנת המשטרה.

"משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את המקרה, מיד עם קבלת התלונה נפתחה חקירה שהובילה למעצר מהיר של החשודים בביצוע המעשה", עדכנו במשטרה.

0 0 הצבעות
דירוג הכתבה
1 תגובה
ישנות
חדשות המדורגות ביותר
Inline Feedbacks
הצגת כל התגובות

השם ישמור

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו