David Cohen/Flash90

האדמו"ר מתולדות אהרן התייפח בבכי: "אין שאלות – צריך להתחזק באמונה" • האזינו

האדמו"ר מתולדות אהרן שהיה אמור לערוך שבת עם מאות מחסידיו בצפת ערך את השבת באופן מצומצם של מספר מקורבים ובני משפחה. הרבי הסתגר בחדרו במשך שעות ארוכות. באורח חריג במהלך השבת נשא הרבי דברי חיזוק באמונה. לדברי מקורביו "הרבי שבור ורצוץ"

כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א שבת את השבת האחרונה בעיר צפת, השבת שהייתה אמורה להתקיים בהשתתפות מאות חסידים בוטלה והתפילות וכן סעודות השבת נערכו באופן מצומצם ביותר זאת בשל האסון הנורא שהתרחש בהר מירון.

ל'חדשות JDN' נודע כי האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א הסתגר בחדרו במשך שעות ארוכות ולא שוחח עם איש, רק בליל השבת לאחר הקידוש נשא הרבי באורח חריג מספר דברי חיזוק והמשיך בשתיקתו.

במהלך הסעודה שלישית – רעווא דרעוין נשא כ"ק האדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א דברים נוקבים במשך דקות ארוכות בדבריו אמר האדמו"ר, "אסור שיהיה לנו שאלות על האסון, אין שאלות על הקדוש ברוך הוא".

האדמו"ר הוסיף ואמר כי יש להתחזק באמונה ובבטחון דווקא בשעה קשה זו, "צריכים להתחזק באמונה ולא לשאול שאלות". הרבי הוסיף ואמר כי רבי שמעון בר יוחאי ידאג להרוגים ואין מה לדאוג כלפיהם, "רק להתחזק באמונה", שב האדמו"ר והדגיש.

מקורביו אומרים ל'חדשות JDN' כי מאז האסון "האדמו"ר שבור ורצוץ", כלשונם. הרבי ממעט לדבר והוא כל העת מתפלל להחלמת הפצועים. עוד הם מוסיפים כי במשך שעות הרבי הסתגר בחדרו וגזר עליו שתיקה בשל האסון הכבד והנורא שהתרחש במהלך מעמד ההדלקה שערך בהר מירון.

ההקלטה באדיבות מערכת קול אנ"ש דחסידי תולדות אהרן

מה ברצונך לחפש?

נתקלתם בחדשה מרעישה? ידיעה מעניינת מוזמנים לספר לנו